Η αγορά της Κίνας αποδείχθηκε «αφιλόξενη» το 2024 για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Μία ακόμα μάρκα που κατέγραψε σημαντική πτώση πωλήσεων στην μεγαλύτερη αγορά ήταν η Porsche. Όπως ανακοίνωσε, οι πωλήσεις της το 2024 στην Κίνα υποχώρησαν κατά 28%, στα 56.887 αυτοκίνητα.
Σε παγκόσμιο επίπεδο πάντως περιορίστηκαν οι απώλειες στο 3%, χάρη στη σημαντική άνοδο σε Γερμανία (+11%), την Ευρώπη (+8%) και τις υπόλοιπες αγορές (+6%). Στη Βόρεια Αμερική καταγράφηκε ελαφρά άνοδος, 1%. Συνολικά η Porsche κατέγραψε 310.718 παραδόσεις αυτοκινήτων το 2024, έναντι 320.221 το 2023. Ο Ντέτλεφ φον Πλάτεν, μέλος του ΔΣ της Porsche AG και υπεύθυνος για Πωλήσεις και Μάρκετινγκ, προέβλεψε ότι οι οικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις θα συνεχιστούν και το 2025.
Τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα απέσπασαν μερίδιο 27% επί των συνολικών πωλήσεων της Porsche. Η Cayenne ήταν το best seller της γερμανικής μάρκας με 102.889 παραδόσεις. Ακολούθησαν η Macan - πλέον αποκλειστικά ηλεκτρική στην Ευρώπη - με 82.795 και η 911 με 50.941 αυτοκίνητα.