Τον Ιούλιο το TikTok άρχισε να εφαρμόζει ένα νέο σύστημα, με το οποίο μπορεί να μπλοκάρει αυτόματα, βίντεο που «παραβιάζουν» την πολιτική της εταιρείας, απαγορεύοντας την προώθηση οικονομικών υπηρεσιών - μεταξύ των οποίων και περιεχόμενο που αναφέρεται σε κρυπτονομίσματα, εκτός και αν οι χρήστες χρησιμοποιούν την επιλογή «branded content» την εφαρμογής, κατατάσσοντας το στην ουσία στις «επί πληρωμή» δημοσιεύσεις.
Σύμφωνα με το CNBC, «δημιουργοί περιεχομένου» στο TikTok που έχουν δημοσιεύσει βίντεο εκπαιδευτικού περιεχομένου σχετικά με τα κρυπτονομίσματα, είδαν τα βίντεο τους να «θεωρούνται ακατάλληλα» ή να «διαγράφονται» αυτόματα χωρίς να έχουν καμία εξήγηση από την πλατφόρμα, ενώ ορισμένοι είδαν ολόκληρα τα προφίλ τους να απενεργοποιούνται προσωρινά. Οι περισσότεροι από τους TikTokers με τους οποίους ήρθε σε επικοινωνία το CNBC, αναφέρουν πως δεν έλαβαν πληρωμή για κανένα από αυτά τα βίντεο τις τελευταίες εβδομάδες, ενώ προσθέτουν πως έχουν δει τους ακόλουθους τους να μειώνονται σημαντικά από τον Ιούλιο.
Αποτέλεσμα της καινούργιας πολιτικής της πλατφόρμας είναι πολλοί από τους «δημιουργούς» να σκέφτονται σοβαρά να αλλάξουν πλατφόρμα, αποχωρώντας από το TikTok και μεταφέροντας την παρουσία τους σε άλλες πλατφόρμες περιεχομένου όπως το YouTube, το Twitter, και το Instagram, όπως και την εφαρμογή Discord, όπου έχουν περισσότερη ελευθερία σχετικά με το περιεχόμενο που μοιράζονται.