Μία νέα υπηρεσία λανσάρει πιλοτικά το TikTok, προσφέροντας αγορές εντός της εφαρμογής (in-app shopping). Η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από τους εμπόρους.
Πρόκειται για μία κίνηση που θα μπορούσε να βοηθήσει την πλατφόρμα να εκμεταλλευτεί τη νέα τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές μέσα από κοινωνικά δίκτυα.
Το TikTok ανακοίνωσε πως θα συνεργαστεί με το Shopify στο πλαίσιο της πιλοτικής περιόδου. Οι έμποροι της πλατφόρμας ηλεκτρονικών αγορών θα μπορούν να έχουν προφίλ στην κατηγορία «αγορών», δημιουργώντας το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα στην εφαρμογή.
Παράλληλα, οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν «tag» την επωνυμία των προϊόντων που φαίνονται στα βίντεο τους και link που θα παραπέμπουν τους άλλους χρήστες στο κατάστημα, μια υπηρεσία αντίστοιχη με αυτή του Instagram.
Όπως αναφέρει το Forbes, σύμφωνα με το eMarketer τα εκτιμώμενα έσοδα του TikTok- μέχρι το τέλος του 2021 στις ΗΠΑ - θα μπορούσαν να φτάσουν τα 36,6 δισ. δολάρια. Πρόκειται για αύξηση 40% σε σχέση με το 2019.
Μέχρι στιγμής, η λειτουργία αγορών είναι διαθέσιμη μόνο για τους χρήστες σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο.