Ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα, το «TikTok Resumes» ανακοίνωσε την Τετάρτη η δημοφιλής πλατφόρμα σύντομων βίντεο και όπως αναφέρεται «ευελπιστεί» να συνδέσει τη Gen Z με τις «ανοιχτές» θέσεις εργασίας μεγάλων εταιρειών στις ΗΠΑ, όπως είναι οι: Chipotle, Shopify, Target και Alo Yoga.
Το πρόγραμμα δέχεται αποκλειστικά βιογραφικά με τη μορφή βίντεο, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με τις αιτήσεις να «ανοίγουν» στις 31 Ιουλίου.
Οι χρήστες του TikTok αξιοποιούν ήδη την πλατφόρμα για να μοιραστούν εργασιακές εμπειρίες ή και συμβουλές με άλλους χρήστες, μέσα από το #CareerTok.
Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους δημιουργικά και αυθεντικά βίντεο που θα παρουσιάζουν τις ικανότητες και τις εμπειρικές τους γνώσεις χρησιμοποιώντας το #TikTokResumes στην περιγραφή όταν δημοσιεύουν το βίντεο, καθώς με αυτό τον τρόπο θα μπορούν να τους βρουν και να τους προσεγγίσουν οι αντίσχτοιχες εταιρείες.