Ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα, το «TikTok Resumes» ανακοίνωσε την Τετάρτη η δημοφιλής πλατφόρμα σύντομων βίντεο και όπως αναφέρεται «ευελπιστεί» να συνδέσει τη Gen Z με τις «ανοιχτές» θέσεις εργασίας μεγάλων εταιρειών στις ΗΠΑ, όπως είναι οι: Chipotle, Shopify, Target και Alo Yoga.
Το πρόγραμμα δέχεται αποκλειστικά βιογραφικά με τη μορφή βίντεο, για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με τις αιτήσεις να «ανοίγουν» στις 31 Ιουλίου.
![](/sites/default/files/2021-07/linked%20.jpg)
Οι χρήστες του TikTok αξιοποιούν ήδη την πλατφόρμα για να μοιραστούν εργασιακές εμπειρίες ή και συμβουλές με άλλους χρήστες, μέσα από το #CareerTok.
Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους δημιουργικά και αυθεντικά βίντεο που θα παρουσιάζουν τις ικανότητες και τις εμπειρικές τους γνώσεις χρησιμοποιώντας το #TikTokResumes στην περιγραφή όταν δημοσιεύουν το βίντεο, καθώς με αυτό τον τρόπο θα μπορούν να τους βρουν και να τους προσεγγίσουν οι αντίσχτοιχες εταιρείες.