Πάτσιος: Οι προκλήσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη στροφή στην Ηλεκτροκίνηση

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πάτσιος: Οι προκλήσεις για την αυτοκινητοβιομηχανία κατά τη στροφή στην Ηλεκτροκίνηση
Στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης μίλησε ο κ. Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων.

Στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά κατά τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αναφέρθηκε ο κ. Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Διευθυντής, Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων & Δικύκλων μιλώντας στο 5ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης που διοργανώθηκε την Πέμπτη από την HAEE και το Insider.gr.

Αναφερόμενος στον ευρωπαϊκό στόχο για τη μείωση των ρύπων μέχρι το 2030 και στη φιλόδοξη στρατηγική της ελληνικής κυβέρνησης για τη διείσδυση οχημάτων μηδενικών εκπομπών, ο κ. Πάτσιος σημείωσε ότι πρόκειται για στόχο ιδιαίτερα φιλόδοξο και τόνισε ότι «μόνο χώρες όπως η Σουηδία και η Ιρλανδία έχουν προχωρήσει σε τέτοιες (φιλόδοξες) δεσμεύσεις καθώς διαθέτουν υποδομές και χρηματοδότηση.

Ως προς τη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα και τα σημερινά δεδομένα που τοποθετούν τις ταξινομήσεις κοντά στο 7%, ο κ. Πάτσιος σημείωσε ότι «έχουμε δρόμο μπροστά μας» καθώς το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρώπη το 2021 ήταν 17%.

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε «αν δεν στοχεύσεις ψηλά δεν μπορείς να προοδεύσεις» και προς αυτή την κατεύθυνση η βιομηχανία μετασχηματίζεται και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και εστιάζουν στην τεχνολογία μπαταρίας και όχι στους κινητήρες ενώ κάποια εργοστάσια έχουν δεσμευθεί τα ίδια να μην παράξουν αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης από το 2030 και μετά.

Αναλύοντας περαιτέρω τα κίνητρα που προσφέρονται στην Ελλάδα και το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το οποίο ολοκλήρωσε το Δεκέμβριο του 2021 τον πρώτο κύκλο, σημείωσε ότι «η προσπάθεια του Κινούμαι Ηλεκτρικά ξεπέρασα τα δεδομένα που γνώριζε η ελληνική Πολιτεία έως σήμερα. Το αγκάλιασε ο ίδιος ο πρωθυπουργός και έχει ξεχωρίσει σαν πρόγραμμα».

Παραμένοντας στα κίνητρα, ο κ. Πάτσιος κατέρριψε κάποιους «αστικούς μύθους για την ηλεκτροκίνηση» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε οι οποίοι αφορούν στο χρόνο ζωής της μπαταρίας, τις υποδομές, το κόστος και το χρόνο φόρτισης. «Δεν είναι τίποτα αληθές. Διαβεβαιώνουμε ότι πλέον τα αυτοκίνητα που παράγονται σήμερα έχουν μπαταρίες που τα συνοδεύουν στη διάρκεια της ζωής τους», υπογράμμισε.

Τέλος, εκτίμησε ότι μέχρι το 2025 οι τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι παραπλήσιες με εκείνες των συμβατικών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Σταθόπουλος: Η συμβολή του Πράσινου Ταμείου στην ανάπτυξη της Ηλεκτροκίνησης

Σδούκου: Αλματώδεις οι εξελίξεις για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Με φόντο τη ραγδαία άνοδο της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας το φετινό συνέδριο Ηλεκτροκίνησης

gazzetta
gazzetta reader insider insider