Έκανε αυτό που είχαν κάνει στον ίδιο.
Ο λόγος για τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη ο οποίος ενέκρινε των διορισμό προέδρων και διευθύνοντων συμβούλων στους Οργανισμούς των Αστικών Συγκοινωνιών, παρόλο που ο νόμος δεν επιτρέπει την τοποθέτηση δύο προσώπων στις συγκεκριμένες θέσεις.
Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και στον ίδιο, όταν στις πρώτες εκλογές που κέρδισε ο ΣΥΡΙΖΑ (τον Ιανουάριο του 2015), αν και είχε διοριστεί ως αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, έκανε πάνω από 1,5 μήνα να αναλάβει τα καθήκοντα του καθώς ο τότε νόμος δεν επέτρεπε να υπάρχουν πάνω από δύο αναπληρωτές υπουργοί σε κάθε υπουργείο. Το πρόβλημα ξεπεράστηκε με αλλαγή του νόμου, μια πρακτική που επιδιώκει να εφαρμόσει τώρα ο Υπουργός και για τις Αστικές Συγκοινωνίες.
Όμως, το λάθος που έκανε με τη στελέχωση των Αστικών Συγκοινωνιών της χώρας δεν είναι το μοναδικό για το οποίο ελέγχεται ο κ. Σπίρτζης.
Αν και έχει περάσει ένας μήνας από την δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του νόμου για τον διορισμό προέδρου στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), ο κ. Σπίρτζης δεν έχει αναλάβει ακόμη καμμία πρωτοβουλία στελέχωσης της Αρχής.
Ειδικότερα ο νόμος για την αδειοδότηση παρόχων επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ο οποίος δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 29 Οκτωβρίου, προβλέπει ότι ο πρόεδρος και οι αντιπρόεδροι της ΕΕΤΤ θα επιλέγονται μετά από πρόταση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και θα επικυρώνονται από την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Όμως ο κ. Σπίρτζης δεν έχει επιλέξει ακόμη το πρόσωπο που θα ηγηθεί της Αρχής, μία θέση η οποία χειρεύει από τον Ιανουάριο του 2015, μετά την παραίτηση του Κωνσταντίνου Λουρόπουλου.
Το θέμα έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας (OTE, Vodafone, Wind), οι οποίες έχουν κατ΄εξακολούθηση θέσει τους προβληματισμούς τους στον κ. Σπίρτζη.
Δηλώσεις που προκάλεσαν σάλο
Την ίδια στιγμή σάλο ακόμα και ανάμεσα στα κυβερνητικά στελέγχη έχουν προκαλέσε οι κατά καιρούς δηλώσεις του, όπως για παράδειγμα εκείνες του περασμένου Οκτωβρίου ότι «θα κλάψουμε για τις αποκρατικοποιήσεις», οι οποίες είχαν ήδη συμφωνηθεί με τους δανειστές.
Δύο 24ωρα αργότερα, πηγές του Υπουργείου, σε μία προσπάθεια να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις τόνιζαν ότι «ο κ. Σπίρτζης δεν είχε στόχο να θέσει κανένα θέμα εμπλοκής, ακύρωσης ή καθυστέρησης ως προς το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής των αποκρατικοποιήσεων που έχει προβλεφθεί βάσει της συμφωνίας με τους δανειστές».
Και άλλες δηλώσεις όμως του Υπουργού Υποδομών έχουν προκαλέσει την μήνιν, παραγωγικών κλάδων της χώρας. Όπως για παράδειγμα, ότι συχνά σε συνεντεύξεις του επιρρίπτει ευθύνες στους εργολάβους (σ.σ ο ίδιος έχει διατελέσει πρόεδρος του ΤΕΕ) για το μεγάλο κόστος των οδικών αξόνων αλλά και για προχειρότητες με τις οποίες έγιναν τα έργα, προκαλώντας την έντονη αντίδραση των κατασκευαστικών Ομίλων της χώρας.