Δυστύχημα στα Τέμπη: «Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε 1.000% τον σταθμάρχη ενώ δεν έπρεπε»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Δυστύχημα στα Τέμπη: «Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε 1.000% τον σταθμάρχη ενώ δεν έπρεπε»
«Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε... Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό».

«Ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε... Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό. Ο σταθμάρχης ήταν ένας άπειρος υπάλληλος, ο οποίος κάκιστα είχε τοποθετηθεί στον σταθμό Λαρίσης» τόνισε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών Νικόλαος Τσουρίδης, αναφερόμενος στην τραγωδία στα Τέμπη.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Τσουρίδης εξήγησε ότι «στη συνομιλία μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού υπάρχει ένα ένοχο μυστικό. Ο μηχανοδηγός ήταν φίλος με τον σταθμάρχη, και δυστυχώς δεν τήρησαν και οι δύο τα τυπικά υπηρεσιακά».

«Ας μην πούμε ότι είχαν φιλική σχέση, αλλά μια οικειότητα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο μηχανοδηγός εμπιστεύτηκε τον σταθμάρχη 1.000%, ενώ δεν έπρεπε. Αυτό είναι το επιλήψιμο σε ό,τι αφορά τον μηχανοδηγό. Ο σταθμάρχης ήταν ένας άπειρος υπάλληλος, ο οποίος κάκιστα είχε τοποθετηθεί στον σταθμό Λαρίσης. Ο σταθμός Λαρίσης είναι ένας πολύ δύσκολος σταθμός σε ό,τι αφορά την κυκλοφορία, γιατί είναι σταθμός αφετηρίας, τερματισμού, διερχομένων τρένων. Επίσης, έχει κοντά το μηχανοστάσιο, όπου ανεβοκατεβαίνουν κινητήριες μονάδες. Έχει τρομερή κίνηση. Πρέπει λοιπόν εκεί να είναι ένας όχι απλά έμπειρος, αλλά εμπειρότατος, με βαριά προϋπηρεσία σταθμάρχης. Οι σταθμάρχες όπως και οι μηχανοδηγοί, αντιμετωπίζουν καθημερινά τεράστιες προκλήσεις. Δεν είναι καμία ημέρα ίδια, άλλα γεγονότα τα σημερινά, άλλα τα αυριανά, άλλα τα προχθεσινά. Οπότε, στις διαφορετικές αυτές προκλήσεις πρέπει το μυαλό σου να παίρνει στροφές τουρμπίνας. Αυτό όμως δεν θα γίνει επειδή είσαι έξυπνος και τελείωσες με 10 και όχι με 9. Πρέπει να είσαι πολύ έμπειρος και να ξέρεις τι γίνεται με την κυκλοφορία των συρμών».

Όπως ανέφερε ο κ. Τσουρίδης, κατά τη συνομιλία του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό, ο πρώτος δεν ενημέρωσε το δεύτερο ποια γραμμή θα ακολουθήσει:

«Στην έξοδο της Λάρισας υπάρχουν δύο γραμμές, η μία που κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και η άλλη που ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη. Εκεί έγινε το μοιραίο λάθος από τον σταθμάρχη... Δεν είπε στον μηχανοδηγό να πάει από τη γραμμή ανόδου ή τη γραμμή καθόδου. Βάσει του κανονισμού, ο σταθμάρχης είναι υποχρεωμένος να πει στον μηχανοδηγό ποια γραμμή θα ακολουθήσει. Ο έμπειρος μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ρωτήσει κι εφόσον δεν πάρει σαφείς οδηγίες, τότε δεν πρέπει να αναχωρήσει».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πυροσβεστική για Τέμπη: Δεν έχουν βρεθεί φιάλες ή θραύσματα φιαλών υγραερίου στον ευρύτερο χώρο

Δυστύχημα στα Τέμπη: Η επιτακτική ανάγκη αναβάθμισης του ελληνικού σιδηρόδρομου – Ποιες κινήσεις πρέπει να γίνουν

Τέμπη: Έρευνα της Τροχαίας Λάρισας στα γραφεία του ΟΣΕ για συλλογή στοιχείων

gazzetta
gazzetta reader insider insider