To Instagram αποτελεί πλέον ένα ισχυρό εμπορικό εργαλείο για τις εταιρείες αθλητικών ειδών. Για να αντιληφθεί κανείς την επιρροή του, αρκεί να αναλογιστεί πως υπάρχουν περισσότεροι followers της Nike παγκοσμίως παρά Γερμανοί.
Το Sport Professionals and Consumer Experts (ISPO.com) εντόπισε τα 10 αθλητικά brands με τη μεγαλύτερη επιρροή στην πλατφόρμα της Meta.
Στην πρώτη θέση ξεχωρίζει ο επίσημος λογαριασμός της Nike, με 290 εκατ. ακολούθους, που είναι ο εταιρικός λογαριασμός με τους περισσότερους followers μετά από το επίσημο προφίλ του Instagram.
Στη δεύτερη θέση έρχεται η Adidas Originals, με 34,3 εκατομμύρια ακολούθους και εκατοντάδες χιλιάδες ακόμα ακολούθους σε άλλους λογαριασμούς της εταιρείας, όπως το Adidas de.
Στην τρίτη θέση έρχεται η Puma, με 12,8 εκατ. ακολούθους και με παρουσίες όπως της Σελίνα Γκόμεζ, ο Αντουάν Γκριεζμάν και η ομάδα της Μπορούσια Ντόρτμουντ.
Αναλυτικά, η κατάταξη των αθλητικών brands με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Instagram έχει ως εξής:
- Nike
- Adidas Originals
- Puma
- Under Armour
- New Balance
- Gymshark
- The North Face
- Patagonia
- Reebok
- Fila