Φοράτε τα αγαπημένα σας Nike και τo παντελόνι Gap και πηγαίνετε για καφέ στο κοντινότερο Starbucks. Μετά το γεύμα με έναν φίλο για μεσημέρι αποφασίζετε πως είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα δροσιστικό επιδόρπιο αναζητάτε στο Google το πιο κοντινό Häagen-Dazs και καταλήγετε με ένα cream and cookies ανά χείρας.
Οι παραπάνω εταιρείες είναι γνωστές σε όλους και πολλοί από εμάς τις χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους. Ωστόσο, λίγοι από εμάς πραγματικά γνωρίζουν τι σημαίνουν.
Το όνομα μιας εταιρείας είναι δίνει την πρώτη καλή εντύπωση στον πελάτη, πρέπει να είναι ιδιαίτερο, εύκολο να αποτυπωθεί στη μνήμη και φυσικά απλό, δηλαδή συνήθως μικρό κι εύηχο.
Η επιλογή του εμπορικού σήματος μπορεί να αποτελεί την αρχή του παντός και πολλές φορές για την επιλογή του καταβάλλονται υπεράνθρωπες προσπάθειες. Ανά περιπτώσεις μάλιστα χάρη στην ονοματοδοσία μιας άκρως επιτυχημένης εταιρείας εφευρίσκονται ακόμα και νέες λέξεις, γκουκλάρω, τουιτάρω κοκ.
Από που όμως εμπνεύστηκαν το όνομά τους τα εμπορικά σήματα των μεγαλύτερων εταιρειών του πλανήτη;