Ρυθμό ανάπτυξης 4-5% αναμένει το 2019 η αλυσίδα σουπερμάρκετ My Market.
Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας My Market & Metro Αριστοτέλης Παντελιάδης, τρία χρόνια μετά, από την ημέρα που ανακοινώθηκε η εξαγορά της Βερόπουλος, η αλυσίδα κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία την ενοποίηση.
Aπό το 2016 έως και το τέλος του 2018 η εταιρεία εγκαινίασε 18 νέα καταστήματα, 15 My market και 3 METRO Cash & Carry, ανακαίνισε περισσότερα από 120 σημεία πώλησης και ολοκλήρωσε τον εκσυγχρονισμό του στόλου των ιδιόκτητων φορτηγών της, έτσι ώστε να πληρούν τις σύγχρονες περιβαλλοντικές προδιαγραφές της ΕΕ.
Όλα τα παραπάνω απαίτησαν σημαντικές επενδύσεις που ξεπέρασαν τα 150 εκατ. μέσα στην τριετία που πέρασε. Το 2018 οι ενοποιημένες πωλήσεις της METRO άγγιξαν το 1,2 δισ. με αύξηση περίπου 1,5% συγκριτικά με το 2017.
Το 2019 ξεκίνησε για τα My Market, ανοδικά καθώς παρατηρείται ανάκαμψη των πωλήσεων στο δίκτυο των καταστημάτων, αλλά πτώση των πωλήσεων στο Metro Cash & Carry (χονδρικό εμπόριο).
Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη αναμένεται να δοθεί φέτος μεγαλύτερη έμφαση στο κομμάτι αυτό.
Προς την κατεύθυνση αυτή αναμένεται να συμβάλλει και η δημιουργία νέων καταστημάτων Metro Cash & Carry. Ήδη είναι έτοιμο ένα νέο κατάστημα cash & στη Ζάκυνθο, σύντομα αναμένεται να ανοίξει ένα νέο στα Φιλιατρά, ενώ εξετάζονται και άλλες περιοχές της Ελλάδας, κυρίως τουριστικές.
Για το 2019 τα κέρδη των My Market αναμένεται να φτάσουν τα 11 εκατ. ευρώ.
Ανοδική είναι σύμφωνα με τον κ. Παντελιάδη η αγορά του e-shop, ενώ για το 2019 δεν βλέπει άλλη εξαγορά που θα μπορούσαν να πραγματοποιήσουν τα My Market, εκτός και αν προκύψει κάποια μεγάλη ευκαιρία.
Όπως τόνισε ο ίδιος, οι μεσαίες αλυσίδες σουπερμάρκετ δέχονται ισχυρές πιέσεις και δεν ξέρει πόσες από αυτές τελικά θα αντέξουν, ενώ όσον αφορά τα Μy Market το μερίδιο αγοράς της στο 2018 παρέμεινε σταθερό στο 10,5% και λίγο πιο κάτω από 50% για το Metro Cash & Carry.