Τι ετοιμάζουν οι μεγάλες αλυσίδες για τη Black Friday (pics)

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τι ετοιμάζουν οι μεγάλες αλυσίδες για τη Black Friday (pics)
«Ζεσταίνουν» τις μηχανές τους οι επιχειρήσεις για την 29η Νοεμβρίου.

Αντίστροφα μετρούν από τις αρχές του μήνα οι μεγάλες αλυσίδες για τη Black Friday που πέφτει φέτος στις 29 Νοεμβρίου.

Οι επιχειρήσεις ετοιμάζονται πυρετωδώς για να δώσουν τη μάχη των προσφορών, μία μέρα κατά την οποία το 2018 οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1141% σε σύγκριση με μια συνηθισμένη ημέρα.

Φέτος ο ανταγωνισμός στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών αναμένεται ιδιαίτερα αυξημένος. Πολλές αλυσίδες (Public, Media Markt, Πλαίσιο, Κωτσόβολος κ.α) έχουν ήδη ειδικά banner στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, ώστε να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές.

Κωτσοβολος

πλαισιο

Με αυτό τον τρόπο η κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, φροντίζοντας αρκετές ημέρες πριν να έχει ενημερώσει τους πελάτες της και μάλιστα για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν.

Κάποιες αλυσίδες μάλιστα έχουν φροντίσει να δώσουν ακόμη και …συμβουλές ενόψει Black Friday στους υποψήφιους πελάτες τους, όπως για παράδειγμα, να κάνουν έρευνα αγοράς αρκετές μέρες πριν και να υπολογίσουν το μπάτζετ που σκοπεύουν να διαθέσουν.

PUBLIC

MEDIA MARKT

Η Βlack Friday είναι μια μέρα στην οποία, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, ποντάρουν πολλά, τόσο οι μεγάλες όσο και οι μικρότερες επιχειρήσεις. Μεγάλες αλυσίδες αναμένεται να προχωρήσουν σε εκπτώσεις που θα φτάσουν ακόμη και το 70% ενώ κάποιες άλλες θα παρατείνουν τις προφορές τους για περισσότερες μέρες.

Από την πλευρά τους και οι καταναλωτές, οι οποίοι εμφανίζονται συγκρατημένοι στις αγορές τους αν και βρίσκεται σε εξέλιξη το δεκαπενθήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων, περιμένουν τη Black Friday για να ψωνίσουν. Σύμφωνα με έρευνα της Picodi οι Έλληνες δηλώνουν πρόθυμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ.

Αν και τη Black Friday συνήθως τη συνδέουμε με την αγορά ηλεκτρονικών στη χώρα μας, στην κορυφή των προτιμήσεων των καταναλωτών για το 2018 βρέθηκαν τα ρούχα. Ακολούθησαν, παπούτσια ηλεκτρονικά είδη, ηλεκτρικές συσκευές και καλλυντικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider