Αυξήθηκαν κατά 669% οι πωλήσεις σε αντιβακτηριακά μαντηλάκια λόγω κορονoϊού

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυξήθηκαν κατά 669% οι πωλήσεις σε αντιβακτηριακά μαντηλάκια λόγω κορονoϊού
Καταγράφηκε αύξηση σε 54 βασικές κατηγορίες σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ΙRI.

Ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις τους κατέγραψαν συγκεκριμένα προϊόντα του σούπερ μάρκετ, όπως αντισηπτικά και τρόφιμα μακράς διάρκειας μετά την εμφάνιση του πρώτου κρούσματος κορονοϊού στη χώρα μας.

Μάλιστα καταγράφηκε αύξηση σε 54 βασικές κατηγορίες σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ΙRI.

Οι κατηγορίες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση ήταν τα αντιβακτηριακά μαντηλάκια (669,1%) και τζέλ (297,4%) και κρεμοσάπουνα (286,3%), καθώς οι καταναλωτές όπως φαίνεται έσπευσαν να προμηθευτούν είδη προσωπικής υγιεινής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στελέχη της αγοράς επισήμαναν τις προηγούμενες μέρες ότι πρόβλημα με την επάρκεια στα ράφια των σούπερ μάρκετ υπάρχει μόνο στα αντισηπτικά (υγρά χεριών, μαντηλάκια, κτλ.) λόγω της τεράστιας ζήτησης.

Πίνακας ΙRI ορθή επανάληψη

Αύξηση και σε όσπρια, μακαρόνια, ρύζι

Στις υπόλοιπες κατηγορίες ακολούθησαν όσπρια (186,7%), μακαρόνια (175,8%), ρύζι (172,7%), έτοιμα γεύματα (161,5%), καθαριστικά κουζίνας & μπάνιου (159,7%), άλευρα (152,7%) και χλωρίνες(122,5%).

Συνολικά πάντως σύμφωνα με ίδια στοιχεία, την εβδομάδα από 24 Φεβρουαρίου έως 1η Μαρτίου, δηλαδή την εβδομάδα πριν από την Καθαρά Δευτέρα, σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων σε αξία στα προϊόντα σταθερού barcode (ταχυκίνητα και είδη bazaar) κατά 35,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Ωστόσο, η αύξηση πωλήσεων στα ίδια προϊόντα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ημερολογιακή εβδομάδα είναι 41,8%.

*Σημειώνεται ότι ο παραπάνω πίνακας και τα ποσοστά αύξησης των προϊόντων είναι διορθωμένα έπειτα από τα νέα στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρεία IRI, η οποία ανέλυσε τα δεδομένα πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ.

*Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider