Όλο και περισσότερες εταιρείες ένδυσης στις ΗΠΑ σχεδιάζουν τη δημιουργία εικονικών χώρων ώστε οι καταναλωτές να «δοκιμάζουν» ρούχα πριν πραγματοποιήσουν Online αγορές.
Σύμφωνα με το Business Insider, εταιρείες όπως οι Macy's, Adidas και Modcloth «πειραματίζονται, συνεργαζόμενες με εταιρείες τεχνολογίας, χρησιμοποιώντας εργαλεία εικονικής πραγματικότητας τα οποία θα βοηθήσουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας να κάνουν τις αγορές τους χωρίς να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα.
Πώς λειτουργεί
Αντίστοιχα εργαλεία έχουν ήδη υιοθετηθεί από εταιρείες στον κλάδο των καλλυντικών, ώστε οι καταναλωτές να δοκιμάζουν εικονικά τα προϊόντα μακιγιάζ που σκέφτονται να αγοράσουν και πλέον το ίδιο σχεδιάζουν και οι εταιρείες ένδυσης. Για παράδειγμα, η εταιρεία Zeekit η οποία σχεδιάζει τη δημιουργία τέτοιων εικονικών χώρων και συνεργάζεται με μεγάλες εταιρείες, παρέχει τη δυνατότητα μέσω εφαρμογής οι χρήστες να μπορούν να ανεβάσουν μια φωτογραφία ολόκληρου του σώματός τους και στη συνέχεια, να δοκιμάσουν ρούχα και να πραγματοποιήσουν αγορές μέσω της εφαρμογής.
Σύμφωνα με τον Ben Parr, πρόεδρο και συνιδρυτή της πλατφόρμας Octane AI, καταγράφηκε αύξηση των εταιρειών που «πειραματίζονται» με εικονικούς εξοπλισμούς για την αντιμετώπιση της πανδημίας τόσο από κολοσσούς του ηλεκτρονικού εμπορίου όσο και από μικρότερες εταιρείες.
«Τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών δοκιμαστηρίων κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας είναι σαφή: ο χαμηλότερος κίνδυνος έκθεσης κορονοϊό καθώς και η ευκολία προσαρμογής από το σπίτι» σημείωσε.
«Θεωρώ ότι θα εκπλήξει πολλούς Αμερικανούς καταναλωτές πόσο εξελιγμένα είναι τα συγκεκριμένα εργαλεία και με πόση ακρίβεια λειτουργούν. Αυτό θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων εν μέσω πανδημίας» συμπληρώνει.
Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.