Καμίλα Κοέλιο: Το «στοίχημα» ενός νέου brand εν μέσω πανδημίας

Χρυσάνθη Στέτου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Καμίλα Κοέλιο: Το «στοίχημα» ενός νέου brand εν μέσω πανδημίας

Χωρίς πανεπιστημιακές σπουδές και με πρώτη δουλειά στο βιογραφικό της να είναι εκείνη της πωλήτριας καλλυντικών σε αλυσίδα καταστημάτων, η Καμίλα Κοέλιο λανσάρει το δεύτερο της brand μέσα σε διάστημα δύο ετών, εν μέσω πανδημίας.

Πρόκειται για την 32χρονη youtuber, instagrammer, Influencer Καμίλα Κοέλιο η οποία διαθέτει περισσότερους από 8 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram, 1,26 εκατομμύρια συνδρομητές στο Youtube και πλέον δοκιμάζει τις επιχειρηματικές της αντοχές.

To 2019 η διάσημη influencer κυκλοφόρησε την πρώτη της συλλογή ρούχων, η οποία πωλείται αποκλειστικά σε συνεργασία με την - αξίας 1,4 δισ. δολαρίων - πλατφόρμα πολυτελών lifestyle προϊόντων Revolve.

Φέτος το Μάρτιο, η Κοέλιο και η Revolve παρουσίασαν τη νέα σειρά με μαγιό, ρούχα και αξεσουάρ παραλίας, τα οποία «ξεπούλησαν» σε ποσοστό 92%, σύμφωνα με το Forbes. Μάλιστα, σύμφωνα με το Business Insider πρόκειται για προϊόντα με τιμές πώλησης μεταξύ 100 και 350 δολαρίων.

Το νέο «στοίχημα» εν μέσω πανδημίας

Τον Αύγουστο του 2020 η Κοέλιο λάνσαρε το νέο της brand καλλυντικών προϊόντων, ονόματι Elaluz, το οποίο καλύπτει μερικά από τα πιο μεγάλα trends της εποχής στο είδος του, καθώς υποστηρίζει ότι είναι «vegan, cruelty, and gluten-free».

Η κυκλοφορία ενός νέου brand ομορφιάς, εν μέσω πανδημίας και ενώ πολλές χώρες βρίσκονται σε κατάσταση καραντίνας είναι σίγουρα «στοίχημα». Και αν κρίνουμε από το γεγονός ότι ο λογαριασμός του brand στο Instagram, έχει φτάσει τους 100.000 ακολούθους σε λιγότερο από τέσσερις μήνες. Αλλά και από το γεγονός ότι τα προϊόντα πωλούνται ήδη σε εμπορικά καταστήματα πολυτελών ειδών, όπως είναι το Saks Fifth Avenue και το Net-a-Porter... δεν τα πήγε άσχημα.

Σύμφωνα με πρόσφατη συνέντευξή της στο Business Insider, για να μπορέσει να κερδίσει μία τόσο δύσκολη αγορά, η Κοέλιο χρειάστηκε να «σκεφτεί έξω από το κουτί» και να αξιοποιήσει όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με προσωποποιημένες αναρτήσεις και ποικιλομορφία.

Ειδικά για τον τομέα των καλλυντικών προϊόντων, τονίζει πως η ποικιλομορφία που καλύπτει μία ευρεία γκάμα υποψήφιων χρηστών/πελατών είναι απαραίτητο συστατικό εμπορικής επιτυχίας, καθώς πλέον δεν υπάρχει μεγάλο περιθώριο «διακρίσεων» και «αποκλεισμού» ανθρώπων και κοινωνικών ομάδων.

Διαβάστε επίσης:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider