Ο μεγάλος όγκος των ηλεκτρονικών παραγγελιών έβγαλε νοκ άουτ άλλο ένα e-shop, αυτή τη φορά της αλυσίδας Jysk που ανακοίνωσε σήμερα ότι σταματά να δέχεται νέες παραγγελίες.
Υπενθυμίζεται ότι εκτός λειτουργίας είχαν τεθεί τις προηγούμενες μέρες τα e-shop των καταστημάτων παιχνιδιών, Jumbo και Μουστακάς.
Για τη Jysk είναι η δεύτερη φορά κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, που αναγκάζεται να θέσει εκτός λειτουργίας το ηλεκτρονικό της κατάστημα. Την προηγούμενη φορά σταμάτησε να δέχεται παραγγελίες για περίπου μία εβδομάδα και είχε επανέλθει προκειμένου να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές κυρίως λόγω της Black Friday.
Aυτή τη φορά πάντως, όπως ενημερώνονται οι καταναλωτές, η αλυσίδα κλείνει το e-shop της καθώς δεν μπορεί να εγγυηθεί παράδοση πριν από τα Χριστούγεννα.
Τι λέει η εταιρεία στο insider.gr
Όπως τονίζει στο insider.gr, o Κώστας Δημόπουλος, διευθυντής πωλήσεων και Μάρκετινγκ της εταιρείας το πρόβλημα «είναι εν μέρει δικό μας και εν μέρει των εταιρειών μεταφορών που συνεργαζόμαστε».
Ο ίδιος εξηγεί ότι τα προϊόντα της εταιρείας έρχονται από το εξωτερικό από κοινές αποθήκες που εξυπηρετούν κι άλλες ευρωπαϊκές χώρες και ως εκ τούτου το ζήτημα των καθυστερήσεων λόγω των lockdown δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Το θέμα με τις εταιρείες κούριερ από την άλλη πλευρά και τη δυσκολία να εξυπηρετήσουν τον τεράστιο όγκο των παραγγελιών για όλους σχεδόν τους κλάδους τους λιανεμπορίου είναι γνωστό τις τελευταίες μέρες.
Ο κ. Δημόπουλος εκτιμά πως οι παραγγελίες που έχουν ήδη γίνει, με τον μεγάλο όγκο και εκείνων της Black Friday, θα παραδοθούν τελικά έως τα Χριστούγεννα. Από εκεί και πέρα, μία παραγγελία που θα γινόταν σήμερα για παράδειγμα, θα έφτανε τελικά στον παραλήπτη της μετά τις γιορτές και αυτός ήταν ο λόγος που η εταιρεία προτίμησε να σταματήσει να δέχεται νέες παραγγελίες.
Όσον αφορά στο πότε θα επανέλθει σε λειτουργία το e-shop, ο κ. Δημόπουλος σημειώνει πως αυτό θα εξαρτηθεί από το πότε θα ανοίξουν τα καταστήματα. «Με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας click and collect, δηλαδή να μπορούν να έρχονται και να παραλαμβάνουν οι καταναλωτές τις παραγγελίες τους από το κατάστημα θεωρούμε ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση».
Σημειώνεται τέλος ότι η αλυσίδα Jysk, είδε την περίοδο του δεύτερου lockdown τις online παραγγελίες της σχεδόν να τριπλασιάζονται σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι, με τον ρυθμό ανάπτυξης να εμφανίζεται υψηλότερος σε σύγκριση με το πρώτο lockdown.