Τα «αγκάθια» του click inside για τους «μεγάλους» του λιανεμπορίου - Τι γίνεται με Zara και Jumbo

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα «αγκάθια» του click inside για τους «μεγάλους» του λιανεμπορίου - Τι γίνεται με Zara και Jumbo

Με διαφορετική πολιτική μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων στο λιανεμπόριο λειτουργούν τα καταστήματα που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση της εφαρμογής click inside στις «κόκκινες» περιοχές.

Οι καταναλωτές από την πλευρά τους εμφανίζονται μπερδεμένοι καθώς πρέπει να ελέγχουν τι ισχύει με την πολιτική που εφαρμόζει κάθε κατάστημα ξεχωριστά, για να ξέρουν πώς θα παραλάβουν τα προϊόντα τους και στη συνέχεια να προχωρήσουν σε παραγγελία.

Μεγάλες αλυσίδες ένδυσης και υπόδησης όπως ο Όμιλος Inditex που δραστηριοποιείται στη χώρα με τα σήματα, ZARA, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho προχώρησε στην απόφαση να μη λειτουργήσει με click inside. Για τέτοιου μεγέθους αλυσίδες, όπως επισημαίνουν πηγές της αγοράς φαίνεται ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί το ραντεβού εντός του καταστήματος λόγω του μεγάλου αριθμού πελατών και της διαδικασίας που απαιτείται, ενώ κάνουν λόγο και για υψηλό κόστος λειτουργίας συγκριτικά με τα έσοδα που θα έχουν με τη συγκεκριμένη μέθοδο.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι ακόμα και η εφαρμογή του click away στα συγκεκριμένα καταστήματα, λειτουργεί με μεγάλη καθυστέρηση καθώς χρειάζονται ακόμη και 8 μέρες για να παραλάβει ο καταναλωτής το προϊόν που επιθυμεί.

Αντίθετα πάντως ο όμιλος H&M, εφαρμόζει κανονικά τη νέα μέθοδο.

Άνοιξε - κλείσε για τα Jumbo

Στην περίπτωση των Jumbo, οι αποφάσεις του Ομίλου σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων στις κόκκινες περιοχές αλλάξαν δύο φορές από το Σάββατο έως σήμερα. Αρχικά η απόφαση ήταν τα καταστήματα σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα να λειτουργήσουν με click inside καθώς το κατάστημα διαθέτει είδη ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλείου και έχει αυτή τη δυνατότητα. Το βράδυ του Σαββάτου, μετά την ΚΥΑ του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, έγινε γνωστό μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας ότι τα καταστήματα στις παραπάνω «κόκκινες» περιοχές από τη Δεύτερα 1 Φεβρουαρίου θα μείνουν κλειστά καθώς το click away δεν εφαρμόστηκε ούτε την περίοδο του Δεκεμβρίου. Το μεσημέρι της Δευτέρας, νέα ανακοίνωση εμφανίστηκε στην ιστοσελίδα της εταιρείας, σύμφωνα με την οποία, «σε Αττική, Χαλκίδα και Πάτρα» τα καταστήματα λειτουργούν με click inside.

Aπό την άλλη πλευρά, Πλαίσιο και τα Public κάνοντας χρήση ΚΑΔ των βιβλιοχαρτοπωλείων, λειτουργούν κανονικά την υπηρεσία click inside έστω και μόνο για τις αγορές βιβλίων και χαρτικών.

Στον αντίποδα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που φαίνεται να διευκολύνονται με το click inside περισσότερο από ό,τι με το click away, ζητούν την επέκτασή του και σε άλλους κλάδους. Οι έμποροι της Αθήνας μάλιστα απέστειλαν νωρίς το πρωί της Δευτέρας, επιστολή στον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, με αίτημα να ενταχθούν άμεσα στη λειτουργία με την διαδικασία του click inside και οι κλάδοι της αργυροχρυσοχοΐας, των υφασμάτων & κουρτινών, των επίπλων και των ανθοπωλείων, στις κόκκινες περιοχές.

Διαβάστε επίσης:

Click inside για καταστήματα με υφάσματα, έπιπλα, κοσμηματοπωλεία και ανθοπωλεία ζητούν οι έμπορoι

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider