Ζημιές κατέγραψε η H&M στο τρίμηνο και δήλωσε ότι έχει αφοσιωθεί στην ανάκτηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και των εταίρων στην Κίνα μετά το στραβοπάτημα των δηλώσεων που έκανε πέρυσι για την περιοχή Xinjiang.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής μόδας στον κόσμο άρχισε από πέρυσι να δέχεται επικρίσεις από καταναλωτές και αξιωματούχους στην Κίνα, μετά από μια ανακοίνωσή του που κυκλοφόρησε στα social media και εξέφραζε ανησυχίες για τα δημοσιεύματα καταναγκαστικής εργασίας στην Xinjiang, λέγοντας πως δεν θα προμηθεύεται πλέον βαμβάκι από την περιοχή.
Η H&M εμφάνισε προ φόρων ζημιές 1,39 δισ. κορόνων (159 εκατ. δολάρια) το πρώτο τρίμηνο χρήσης, από κέρδη 2,5 δισ. κορόνων έναν χρόνο νωρίτερα. Αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα της Refinitiv ανέμεναν ζημιές 1,41 δισ. κορόνων.
Η H&M είπε ότι δεν θα προτείνει μέρισμα στην ετήσια γενική συνέλευση αλλά βλέπει καλές πιθανότητες για μέρισμα στο δεύτερο μισό του έτους.