Πτώση τζίρου 50% εμφάνισε στην ελληνική αγορά η αλυσίδα H&M κατά το τρίμηνο Δεκεμβρίου 2020 – Φεβρουαρίου 2021.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία, οι πωλήσεις στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 210 εκατ. σουηδικές κορώνες, από 434 εκατ. σουηδικές κορώνες το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Σημειώνεται ότι στη χώρα μας όπου η εταιρεία διαθέτει 35 σημεία πώλησης, τον Δεκέμβριο η αγορά λειτούργησε μόνο μερικές μέρες με click away, με την αλυσίδα ωστόσο να μην εφαρμόζει τη συγκεκριμένη μέθοδο, ενώ μέσα στο 2021 τα καταστήματα λειτούργησαν κανονικά μόλις 12 μέρες σε αρκετές περιοχές.
Συνολικά το συγκεκριμένο τρίμηνο, οι πωλήσεις της εταιρείας παγκοσμίως διαμορφώθηκαν σε 40,06 δισ. σουηδικές κορώνες, μειωμένες κατά 21% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης.
Κατά το διάστημα αυτό ήταν κλειστά συνολικά 1.800 καταστήματα της H&M, δηλαδή περίπου το 36% του δικτύου παγκοσμίως. Οι διαδικτυακές πωλήσεις του ομίλου πάντως συνέχισαν να αναπτύσσονται δυναμικά καταγράφοντα αύξηση κατά 57%.
Το διάστημα από 1η έως 28 Μαρτίου 2021 που περιλαμβάνεται στο επόμενο τρίμηνο, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι πωλήσεις της αλυσίδας καταγράφουν αύξηση κατά 55% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Σημειώνεται τέλος ότι στην Ελλάδα, η αλυσίδα H&M έχει προγραμματίσει το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος για το διεθνές brand COS. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το κατάστημα επρόκειτο να ανοίξει τις πόρτες του στα τέλη Μαρτίου στο Golden Hall, ωστόσο λόγω των περιοριστικών μέτρων που συνεχίζουν να ισχύουν ο προγραμματισμός πηγαίνει για αργότερα.
Διαβάστε επίσης:
H&M: To διεθνές brand COS που λανσάρει στην Ελλάδα - Πότε ανοίγει το πρώτο κατάστημα