Αφού η εταιρεία οικιακών συσκευών Hisense έγινε ο πρώτος κινεζικός χορηγός για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου το 2016, ακόμη τρεις κινεζικές εταιρείες υπέγραψαν συνεργασίες για το φετινό Euro 2020.
Αυτές οι εταιρείες πληρώνουν ουσιαστικά για να φτάσουν σε μακρινές αγορές, ενώ παράλληλα «χτίζουν» ένα παγκόσμιο κύρος για τα προϊόντα τους και τις οικιακές συσκευές προς το αγοραστικό κοινό.
«Οι κινεζικές μάρκες δεν χρησιμοποιούν το ποδόσφαιρο μόνο για τοπικό μάρκετινγκ, αλλά και για να ανοίξουν νέες αγορές, ειδικά στην Ευρώπη», δήλωσε ο Pierre Justo, διευθύνων σύμβουλος διεθνών,της συμβουλευτικής εταιρείας Kantar. Παράλληλα, η κινεζική κυβέρνηση ενθάρρυνε τις εγχώριες εταιρείες να πάνε στο εξωτερικό, ενώ πολλές είναι πρόθυμες να ενισχύσουν το brand τους πραγματοποιώντας πωλήσεις στο εξωτερικό.
Η Hisense είπε ότι έως το 2025, στοχεύει στις μακρινές αγορές ώστε να αποκομίσει το ήμισυ των συνολικών εσόδων, στα 23,5 δισ. δολάρια. Αυτό είναι ένα τριπλάσιο μέγεθος συγκριτικά με τα 7,93 δισ. δολάρια του 2020. Ο κατασκευαστής τηλεοράσεων και οικιακών συσκευών ισχυρίζεται ότι κατά τους πρώτους πέντε μήνες του έτους, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του υπερδιπλασιάστηκαν συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα πριν από ένα χρόνο, λόγω και της υψηλής αύξησης στη ζήτηση ψυγείων στη Γαλλία.
Ένας άλλος κινεζικός χορηγός η εταιρεία smartphone Vivo, δήλωσε ότι εισήλθε επίσημα σε έξι ευρωπαϊκές χώρες τον Οκτώβριο και ισχυρίζεται ότι έχει περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες σε περισσότερες από 50 χώρες.