Under Armour: Η άρση των lockdown έφερε «έκρηξη» πωλήσεων και κερδών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Under Armour: Η άρση των lockdown έφερε «έκρηξη» πωλήσεων και κερδών
Η Under Armour αύξησε το outlook για το έτος, αναμένοντας ότι θα αναπτύξει ακόμη μεγαλύτερη δυναμική. 

Η Under Armour ανέφερε την Τρίτη κέρδη και πωλήσεις για το β’ τρίμηνο που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών καθώς οι προσπάθειές της για ανάκαμψη άρχισαν να «πιάνουν τόπο» και οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα από τα εμπορεύματά της εκτός προσφορών κι εκπτώσεων.

Η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων έχει σχεδιάσει την επιχείρησή της έτσι να βασίζεται λιγότερο σε εκπτώσεις και πολυκαταστήματα και περισσότερο στα δικά του καταστήματα και στο διαδίκτυο.

Η Under Armour αύξησε το outlook για το έτος, αναμένοντας ότι θα αναπτύξει ακόμη μεγαλύτερη δυναμική.

Οι μετοχές της Under Armour σημείωσαν άνοδο 6,3% στις συναλλαγές πριν από την αγορά.

Στα κέρδη ανά μετοχή η εταιρεία ανέφερε, προσαρμοσμένα 24 σεντς έναντι 6 σεντς που ήταν η πρόβλεψη των αναλυτών.

Στα έσοδα, ανακοίνωσε 1,35 δισ. δολάρια έναντι 1,21 δισ. δολαρίων.

Το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, η Under Armour αύξησε τα κέρδη 59,2 εκατ. δολάρια, ή 13 σεντς ανά μετοχή, από ζημιά 182,9 εκατ. δολάρια, ή 40 σεντς ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα. Χωρίς τις εφάπαξ χρεώσεις, η εταιρεία κέρδισε 24 σεντς ανά μετοχή. Οι αναλυτές που ρωτήθηκαν από την Refinitiv ανέμεναν 6 σεντς.

Τα έσοδα αυξήθηκαν 91% στα 1,35 δισ. δολάρια από 707,6 εκατ. δολάρια πέρυσι, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 1,21 δισ. δολάρια.

Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της, αυξήθηκαν κατά 101% σε ετήσια βάση στα 905 εκατ. δολάρια, ενώ τα διεθνή έσοδα διπλασιάστηκαν στα 446 εκατ. δολάρια.

Τα έσοδα χονδρικής αυξήθηκαν κατά 157% στα 768 εκατ. δολάρια και τα έσοδα από τους καταναλωτές αυξήθηκαν κατά 52% στα 561 εκατ. δολάρια, ανέφερε η εταιρεία. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αντιπροσώπευαν το 39% των δραστηριοτήτων της Under Armour κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η κατηγορία ενδυμάτων της Under Armour αυξήθηκε κατά 105%, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν ρούχα για το γυμναστήριο ή να επιστρέψουν στα ομαδικά αθλήματα καθώς οι περιορισμοί του κορονοϊού ήρθησαν. Οι πωλήσεις υποδημάτων αυξήθηκαν κατά 85% σε σχέση με πέρυσι. Τα έσοδα από αξεσουάρ αυξήθηκαν κατά 99%.

Προσυνεδριακά, η μετοχή κερδίζει 6%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider