Η εταιρεία αθλητικών ειδών Fanatics εξασφάλισε κεφάλαια 325 εκατ. δολαρίων τη Δευτέρα για να δημιουργήσει μια νέα θυγατρική μέσα στη μητρική της «ομπρέλα». Τώρα εκτιμάται σε 18 δισ. δολάρια, σύμφωνα το CNBC.
Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου με έδρα τη Φλόριντα θα ξεκινήσει μια νέα εταιρεία που θα επικεντρωθεί σε ροές εσόδων εκτός εμπορίου. Το τμήμα θα διευθύνεται από τον πρόεδρο της Fanatics Μάικλ Ρούμπιν, ο οποίος θα υπηρετήσει ως CEO. Η Fanatics ισχυρίζεται ότι θα αποφέρει έσοδα 3,4 δισ. δολαρίων φέτος, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
Η Fanatics αναζητά νέες ευκαιρίες όπως ο αθλητικός τζόγος και αυτή η κίνηση εξηγεί γιατί προσλαμβάνει νέα στελέχη. Τον περασμένο μήνα, η Fanatics προσέλαβε τον πρώην οικονομικό διευθυντή της IAC Γκλεν Σίφμαν για να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην επέκταση σε νέους τομείς όπως το gaming και τα νέα μοντέλα έκδοσης εισιτηρίων. Η εταιρεία επιβλέπει ένα blockchain που συνδέεται με την εταιρεία NFT, Candy Digital.
Ο πρώην πρόεδρος των Los Angeles Dodgers, Τάκερ Κέιν, προσχώρησε στην εταιρεία ως επικεφαλής στρατηγικής και ανάπτυξης. Ο Ματ Κίνγκ, πρώην CEO του Fan Duel, αναμένεται να βοηθήσει στην ηγεσία ενός τμήματος αθλητικών τυχερών παιχνιδιών και gaming.
Είναι ακόμη ασαφής ο ρόλος που μπορεί να παίξει η Fanatics στον τομέα των αθλητικών τυχερών παιχνιδιών. Η εταιρεία διερεύνησε την απόκτηση του παρόχου αθλητικών τυχερών παιχνιδιών PointsBet, αλλά αυτές οι συζητήσεις έλαβαν τέλος.
Και ο Jay Z ανάμεσα στους επενδυτές
Στους επενδυτές στην άντληση κεφαλαίων συμπεριλαμβάνεται ο μεγιστάνας του hip-hop Jay Z και η εταιρεία ψυχαγωγίας του Roc Nation. Η SoftBank και η Major League Baseball έχουν επίσης κεφάλαια στη Fanatics.
Η επένδυση συνεχίζει ένα πολύ δραστήριο 2021 για τον Jay Z. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Moet Hennessy, το τμήμα οινοπνευματωδών του ομίλου πολυτελών ειδών LVMH αγόρασε το 50% του μεριδίου της μάρκας σαμπάνιας του Jay Z, Armand de Brignac. Και τον περασμένο Μάρτιο, η πλατφόρμα Jack Dorsey’s Square αγόρασε την υπηρεσία μουσικής του Jay Z, Tidal, έναντι 297 εκατ. δολαρίων.
Εν τω μεταξύ, o Ρούμπιν μετατρέπει τη Fanatics σε μια πιο παγκόσμια προσανατολισμένη ψηφιακή αθλητική εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει διάφορους τομείς στον χώρο του αθλητισμού (εμπορεύματα, τυχερά παιχνίδια, εισιτήρια και αγορά NFT). Η Fanatics σχεδιάζει να αξιοποιήσει τους άνω των 80 εκατομμυρίων χρήστες της που συνδέονται με το εμπορικό τμήμα της.
Η Fanatics ενίσχυσε τις δραστηριότητές της μέσω εξαγορών το 2020. Η εταιρεία ξεκίνησε επίσης δραστηριότητες στην Κίνα, βοηθώντας έτσι στην αύξηση της αποτίμησής της από 6,2 δισ. δολάρια τον Αύγουστο 2020 σε 12,8 δισ. δολάρια τον περασμένο Μάρτιο.
Photo: AssociatedPress