Τεράστια είναι η απώλεια στα κρατικά έσοδα από τους νέους περιορισμούς που έχουν τεθεί σε ισχύ, από τις αρχές Αυγούστου, με την έναρξη του νέου αδειοδοτικού καθεστώτος των Online Casino Παρόχων στην ελληνική αγορά.
Σύμφωνα με τους μεγαλύτερους Online παρόχους που έλαβαν τη νέα άδεια διεξαγωγής παιγνίων, η δραστηριότητα και τα έσοδα τους είναι πλέον αισθητά μειωμένα τις δύο εβδομάδες που είναι σε ισχύ το νέο πλαίσιο, γεγονός που θα μειώσει σημαντικά τα φορολογικά έσοδα εκατομμυρίων, που συνεισφέρει ο συγκεκριμένος κλάδος σε μηνιαία βάση, σε μία ιδιαίτερα κρίσιμη χρονικά συγκυρία για την οικονομία της χώρας.
Με το νέο πλαίσιο, ο παίκτης στα δημοφιλή διαδικτυακά παιχνίδια και στα φρουτάκια δεν έχει πλέον δυνατότητα να τοποθετήσει ποντάρισμα πάνω από 2 ευρώ, ενώ παράλληλα υφίσταται και σε σημαντική χρονοκαθυστέρηση μεταξύ του κάθε πονταρίσματός του.
Ήδη, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου βλέπουν τους καλούς τους πελάτες να μεταφέρονται σε sites του εξωτερικού, από τα χιλιάδες που είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο, αλλά και σε άλλα, παράνομα και μη ελεγχόμενα δίκτυα (όπου δεν καταβάλουν ούτε ευρώ φόρο στο ελληνικό δημόσιο και είναι εξαιρετικά δύσκολο να εντοπιστούν και να ελεγχθούν καθώς η τεχνολογία και το Internet γενικότερα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά...).
Το μέτρο που υιοθετήθηκε με το προκάλυμμα της προφύλαξης του κοινού και την προστασία του από την υπερέκθεση και τον εθισμό στο τζόγο, απλά προσπάθησε να διατηρήσει ισορροπίες ανάμεσα στο Online παιχνίδι και τα επίγεια Δίκτυα. Είναι όμως δύο εντελώς διαφορετικές αγορές, με ξεχωριστούς κανόνες και πελατολόγιο, που δεν ακολουθούν τους ίδιους κανόνες και πρακτικές.
Τα νέα αυτά περιοριστικά μέτρα, που έρχονται να προστεθούν στην υπερφορολογημένη αγορά των Online Παιχνιδιών, αποτελούν και τον κυριότερο αποτρεπτικό παράγοντα για νέες επενδύσεις από τους υφιστάμενους παρόχους, αλλά και τον σημαντικότερο λόγο για την μη προσέλκυση νέων, στην τρέχουσα αδειοδοτική διαδικασία.
Οι παράπλευρες επιπτώσεις του μέτρου άρχισαν να φαίνονται και σε άλλους τομείς της οικονομίας, όπως η διαφημιστική αγορά των ΜΜΕ και οι αθλητικές χορηγίες, αφού οι εταιρείες του κλάδου μειώνουν αισθητά τη διαφημιστική τους δαπάνη για να ανταποκριθούν στη νέα πραγματικότητα.