Αύξηση μικρότερη των προσδοκιών εμφάνισαν το τρίμηνο Ιουνίου - Αυγούστου οι πωλήσεις της σουηδικής H&M, παραμένοντας κάτω από τα προ πανδημίας επίπεδα.
Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής ενδυμάτων στον κόσμο, ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ή 14% σε καθεστώς σταθερών ισοτιμιών στις 55,6 δισ. κορόνες (6,46 δισ. δολάρια).
Αναλυτές, σε δημοσκόπηση της Refinitiv, είχαν διαμορφώσει εκτιμήσεις για ανάπτυξη πωλήσεων κατά 14%.
Παράλληλα, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2019 οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11%. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πωλήσεις συνεχίζουν να επηρεάζονται από την πανδημία, με σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ των αγορών.
«Τα lockdowns και οι περιορισμοί συνέχισαν να παρεμποδίζουν την ανάπτυξη, ιδιαίτερα στην Ασία. Ωστόσο, καθώς οι περιορισμοί έχουν χαλαρώσει, οι πωλήσεις στα καταστήματα έχουν αυξηθεί σε πολλές αγορές, αλλά και οι πωλήσεις στο διαδίκτυο συνεχίζουν να ενισχύονται», ανέφερε η H&M.