Αυξημένα ακόμα κι από τα προ-πανδημίας επίπεδα ήταν τα κέρδη προ φόρων για την σουηδική εταιρεία ένδυσης H&M, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Πιο αναλυτικά, τα κέρδη προ φόρων της H&M για το τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου ανήλθαν στα 682 εκατ. δολάρια (6,09 δισ. σουηδικές κορώνες), ποσό αυξημένο κατά 158% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 αλλά και κατά 22% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019, καθώς η σουηδική φίρμα βλέπει τους καταναλωτές να επιστρέφουν στα καταστήματά της για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
«Οι νέες μας κολεξιόν είχαν πολύ καλή απήχηση στο κοινό», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας του κλάδου μετά την ισπανική Zara, ενώ στη συνέχεια τονίζεται πως «οι πωλήσεις του Σεπτεμβρίου ήταν ελαφρώς καλύτερες από τις αντίστοιχες των προηγούμενων ετών, κυρίως εξαιτίας των καθυστερήσεων που παρουσιάζονται στις παραδόσεις των προϊόντων».
Τέλος, σημειώνεται πως η H&M αναμένεται να προχωρήσει τον Νοέμβριο στην διανομή μερίσματος στους μετόχους της ύψους 1 δολαρίου ανά μετοχή.