Τρία σχήματα φέρονται, κατά πληροφορίες της αγοράς, να έδωσαν το παρών στον σημαντικό διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, ύψους 84 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με πηγές του κατασκευαστικού κλάδου, η ένωση των Μυτιληναίου-Τέρνα, η Intrakat και η ΑΒΑΞ φέρονται να είναι μεταξύ των ομίλων που έδωσαν προσφορά νωρίτερα για το έργο «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΟΡΥΒΙΚΩΝ ΗΧΟΠΕΤΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΙΑΤΟ – ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ», προϋπολογισμού 67.720.500,00 ευρώ με αναθεώρηση (84 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Εφόσον ισχύουν οι συγκεκριμένες πληροφορίες, όσον αφορά στη δημιουργία κοινού γκρουπ ανάμεσα σε ΤΕΡΝΑ (ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) και Μυτιληναίο, τότε αναμφίβολα πρόκειται για μια εντυπωσιακή σύμπραξη των μέχρι πρότινος ανταγωνιστών σε υποδομές, ενέργεια, ιδιωτικοποιήσεις κ.α. Ωστόσο, η μαζική προώθηση διαγωνισμών προφανώς απαιτεί συνεργασίες που μέχρι πρότινος δεν έδειχναν τόσο πιθανές.
Το φυσικό αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου αφορά γενικότερα σε:
· Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
· Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
· Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
· Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
· Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών - Passenger Information System (PIS).
· Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας - Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
· Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο - Ροδοδάφνη.
· Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.
· Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο παρόν έργο.