Τέσσερα είναι τα γκρουπ που διεκδικούν το μεγάλο σιδηροδρομικό έργο Ροδοδάφνη-Ρίο, ύψους 175 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Πρόκειται για την γνωστή πλέον κοινοπραξία Τέρνα-Μυτιληναίος, το κοινό σχήμα Intrakat-Σιδηροδρομικά Έργα, την ΑΒΑΞ, αλλά και την ΑΚΤΩΡ που κατέβηκε σε αυτόν τον διαγωνισμό.
Ο τίτλος του έργου είναι: «Κατασκευή Σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων (Κτίρια, Αποβάθρες, Στέγαστρα και περιβάλλων χώρος), Επιδομής, Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης, ETCS, Τηλεπικοινωνιών και Η/Μ Εγκαταστάσεων Σήραγγας Παναγοπούλας για τη Ν.Σ.Γ. Κιάτο– Πάτρα στο Τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο», προϋπολογισμού 141.110.000,00 ευρώ με αναθεώρηση (χωρίς ΦΠΑ). Θεωρείται σημαντικό γιατί θα φέρει πιο κοντά τον σύγχρονο σιδηρόδρομο στην Πάτρα.
Συνοπτικά το αντικείμενο του υπό δημοπράτηση Έργου αφορά:
· Κατασκευή 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής από την είσοδο της Σιδ. Στάσης Ροδοδάφνης Χ.Θ. 193+950 μέχρι μετά το πέρας του υπογείου έργου (Cover and Cut) Ρίου Χ.Θ. 222+750.
· Κατασκευή 4 Σιδηροδρομικών Στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος με το C&C), 3 Σιδηροδρομικών Σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο), δύο Κτιρίων Εξυπηρέτησης Η/Μ εγκαταστάσεων Σήραγγας (ΚΕΣ) (εισόδου & εξόδου σήραγγας Παναγοπούλας) με τους περιβάλλοντες χώρους αυτών και την διαμόρφωση της διασυνδετήριας στοάς Νο 5 της σήραγγας Παναγοπούλας για την στέγαση του Υ/Σ-2.
· Κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας, των κτιρίων εξυπηρέτησής της (ΚΕΣ), των τεχνικών χώρων του Υ/Σ-2 της διασυνδετήριας Νο.5 και του C&C Άγ. Βασιλείου.
· Κατασκευή σύγχρονου σύστηματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
· Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης 25kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA).
· Κατασκευή σύγχρονου συστήματος Τηλεπικοινωνιών.
· Eπαλήθευση «EK» των υποσυστημάτων «υποδομή», «ενέργεια» και «έλεγχος-χειρισμός και σηματοδότηση» που κατασκευάζονται στο πλαίσιο του παρόντος έργου.