Προσαρμογή και προσωποποίηση των τηλεοπτικών πλατφορμών, επένδυση σε τοπικό περιεχόμενο και δημιουργία συνεργειών επιβάλουν οι αλλαγές που παρατηρούνται στον τρόπο με τον οποίο οι τηλεθεατές παρακολουθούν τηλεοπτικό περιεχόμενο, δήλωσε πρόσφατα η CEO της United Group, κ. Victoriya Boklag, προσθέτοντας ότι τα παραπάνω βρίσκονται στο επίκεντρο και της μητρικής της Nova, United.
«Το ψηφιακό μέλλον είναι γεμάτο προκλήσεις και η μεγαλύτερη από αυτές έχει να κάνει με τη δυνατότητα της εταιρείας να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της νέας γενιάς και όσων ακολουθούν» ανέφερε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United Group στο πλαίσιο της διαδικτυακής διάσκεψης για τη συνδρομητική τηλεόραση, με τίτλο, «November 2021 Edition @Nextv Series Europe & CEE», που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, τονίζοντας ότι η προσαρμοστικότητα θα παίξει βασικό ρόλο στην επόμενη ημέρα των τηλεοπτικών πλατφορμών.
Σύμφωνα με την κα Boklag, η United Group, ως ο μεγαλύτερος πάροχος Τηλεπικοινωνιών και Μέσων Ενημέρωσης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη παρακολουθεί τις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές βλέπουν το περιεχόμενο, έχει έρθει αντιμέτωπη με αρκετά διλήμματα εξαιτίας των αλλαγών αυτών και έχει ήδη λάβει δράση.
«Δεν πιστεύουμε ότι οι τρέχουσες πλατφόρμες είναι αρκετά ελκυστικές για τη νέα γενιά. Για το λόγο αυτό η εταιρεία έχει αναπτύξει τις δικές της νέες πλατφόρμες, όπως την EOΝ», την Over The Top πλατφόρμα του ομίλου η οποία έκανε πρόσφατα την εμφάνισή της και στην ελληνική αγορά, ανέφερε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με την ίδια μετά και «την κυκλοφορία της νέας πλατφόρμας στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία, η ΕΟΝ είναι πλέον διαθέσιμη σε 40 εκατομμύρια χρήστες».
Πέρα από την προσωποποίηση των πλατφορμών η United Group στρέφεται και στο περιεχόμενο το οποίο θα πρέπει εξίσου να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες που έχουν δημιουργηθεί. Αναφερθείσα στο περιεχόμενο, η κα Boklag σημείωσε ότι έμεινε έκπληκτη όταν ανακάλυψε πόσοι άνθρωποι παρακολούθησαν τα στιγμιότυπα του UEFA EURO 2020. «Για το αθλητικό περιεχόμενο εισάγαμε μια λειτουργία στην πλατφόρμα ΕΟΝ, η οποία αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να φέρει στιγμιότυπα από κάθε αγώνα. Είναι εκπληκτικό πόσοι άνθρωποι το χρησιμοποίησαν και παρακολούθησαν αυτά τα highlights».
Υπό το πρίσμα των αλλαγών στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η εταιρεία έχει εισαγάγει και ολόκληρους κύκλους τηλεοπτικών σειρών στο περιεχόμενό της, επιτρέποντας στους χρήστες της ΕΟΝ να παρακολουθούν μία τηλεοπτική σειρά από την αρχή μέχρι το τέλος, κάτι το οποίο, σύμφωνα με την κα Boklag, είναι εξαιρετικά δημοφιλές και έχει ήδη κερδίσει φανατικό κοινό.
Για την συνέχεια μάλιστα όπως επεσήμανε η CEO της United Group o Όμιλος στοχεύει να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό και σε τοπικό περιεχόμενο δημιουργώντας μάλιστα συνέργειες μεταξύ των οκτώ αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται.