Το Zoom και οι τηλεδιασκέψεις στα πλαίσια των υβριδικών μοντέλων εργασίας, θα συνεχίσουν να είναι επίκαιρα ακόμα και μετά την πανδημία και όταν οι εργαζόμενοι αρχίσουν να επιστρέφουν στα γραφεία τους, ισχυρίζεται στέλεχος της εταιρείας στο CNBC.
Οι περισσότερες εταιρείες κινούνται προς υβριδικά μοντέλα όπου οι εργαζόμενοι θα εργάζονται και από το σπίτι και από το γραφείο.
«Πιστεύω πως θα υπάρξουν τρεις μεγάλες μετατοπίσεις μετά από την πανδημία στις οποίες οι επιχειρήσεις θα επενδύσουν και αυτό ωθεί την ανάπτυξη μας και τον επίκαιρο χαρακτήρα μας», ανέφερε ο Ρίκι Καπούρ της Zoom.
Πρώτο, οι εταιρείες επεξεργάζονται δημιουργικά, συναδελφικά και υβριδικά εργασιακά περιβάλλοντα για το προσωπικό τους, ανέφερε.
«Οι εργαζόμενοι απαιτούν ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας και την ικανότητα να εργάζονται χωρίς τριβές, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται», πρόσθεσε ο Καπούρ.
Δεύτερον, οι εταιρείες αναθεωρούν την εμπειρία τους στις σχέσεις με τους πελάτες, με τους καταναλωτές να απαιτούν περισσότερη άνεση.
«Είτε πρόκειται για εμπειρία λιανικής, τη δυνατότητα να εκπέμπετε ζωντανά στο κατάστημα και να μιλάτε με ένα ζωντανό άτομο —ένα προϊόν, μια πραγματική συζήτηση και μετά να λάβετε μια απόφαση αγοράς. Οι καταναλωτές το περιμένουν από τις εταιρείες», είπε.
Η τρίτη μεγάλη αλλαγή είναι ότι οι εξοικειωμένες με τις ψηφιακές τεχνολογίες εταιρείες χτίζουν καινοτόμες πλατφόρμες για να δημιουργήσουν υπηρεσίες που απευθύνονται σε νέους καταναλωτές, ειδικά σε τομείς όπως η υγειονομική περίθαλψη και η εκπαίδευση, σύμφωνα με τον Καπούρ.
Εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποίησαν την τεχνολογία της εταιρείας τα τελευταία δύο χρόνια για το σχολείο και την εργασία ή για να κοινωνικοποιηθούν. Αλλά η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε καθώς οι άνθρωποι επέστρεψαν στην εργασία και στο σχολείο με φυσική παρουσία.
Τα έσοδα της Zoom αυξήθηκαν κατά 35% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα το τρίμηνο που έληξε στις 31 Οκτωβρίου, έναντι αύξησης 54% το προηγούμενο τρίμηνο.
Αλλά ο Καπούρ παραμένει αισιόδοξος ότι καθώς οι άνθρωποι μετακινούνται σε ένα υβριδικό περιβάλλον, θα συνεχίσουν να αναζητούν ευελιξία στον τρόπο επικοινωνίας τους.
Πρόσθεσε ότι η «κινητή και χωρίς τριβή» επιχείρηση του Zoom έχει αυξηθεί «από μηδέν σε 2 εκατομμύρια χρήστες σε λιγότερο από δύο χρόνια. Είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες υπηρεσίες cloud».
«Οι αριθμοί μας λένε ότι οι πελάτες επενδύουν και θα συνεχίζουν να επενδύουν στο Zoom μετά την πανδημία», είπε.
Photo: GettyImages/Ideal Image