JYSK για ανατιμήσεις: Απορροφούμε ό,τι μπορεί να απορροφηθεί – Η επέκταση του δικτύου και το πλάνο ανακαινίσεων

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
JYSK για ανατιμήσεις: Απορροφούμε ό,τι μπορεί να απορροφηθεί – Η επέκταση του δικτύου και το πλάνο ανακαινίσεων
Η JYSK Ελλάδας επιδιώκει οι αυξήσεις τιμών να μην περάσουν στον καταναλωτή. Την Πέμπτη ανοίγουν τα ανακαινισμένα καταστήματα σε Ελληνικό και Ρέντη. Συνεχίζεται το πλάνο επέκτασης της εταιρείας. Πού θα ανοίξουν νέα καταστήματα.

«Προσπαθούμε να απορροφήσουμε ό,τι μπορεί να απορροφηθεί». Σε αυτή τη φράση συνοψίζεται η στρατηγική της JYSK Ελλάδας απέναντι στο κύμα ανατιμήσεων που έχει κάνει την εμφάνισή του σε ένα ευρύτατο φάσμα προϊόντων και καταναλωτικών αγαθών και «ροκανίζει» επικίνδυνα το εισόδημα του καταναλωτή.

Η αλυσίδα επίπλων και οικιακού εξοπλισμού με τον σκανδιναβικό αέρα παραδέχεται πως η διεθνής και εγχώρια συγκυρία «δείχνουν» αυξήσεις τιμών, ωστόσο η JYSK Ελλάδας επιδιώκει αυτές να μην περάσουν στον καταναλωτή. «Οι επιβαρύνσεις επηρεάζουν, αλλά προσπαθούμε να τις απορροφήσουμε», δηλώνει στο insider.gr o Κώστας Δημόπουλος, Sales & Marketing Manager της JYSK Ελλάδας, εξηγώντας πως «είναι τόσες πολλές οι προσφορές στα προϊόντα της εταιρείας που μπορούν να λειτουργήσουν ως αντιστάθμισμα στις όποιες αυξήσεις τιμών σε συγκεκριμένους κωδικούς».

Η JYSK συμμετέχει, άλλωστε, στον θεσμό των χειμερινών εκπτώσεων (ξεκίνησαν στις 10 Ιανουαρίου) και δεσμεύεται για κέρδος έως και 60% για τον καταναλωτή.

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου – Στόχος τα 70 καταστήματα

Η JYSK διαθέτει ήδη 47 καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ το σχέδιο ανάπτυξής της συνεχίζεται απρόσκοπτα, με στόχο ένα πανελλαδικό δίκτυο με περισσότερα από 70 καταστήματα. Η σκανδιναβική αλυσίδα ήρθε στην Ελλάδα το 2015, προχωρώντας, από τα τέλη Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Νοεμβρίου εκείνης της χρονιάς, στο άνοιγμα των τεσσάρων πρώτων καταστημάτων της στη χώρα μας.

«Στοχεύουμε στο άνοιγμα περίπου 6-8 νέων καταστημάτων κάθε χρόνο», εξηγεί ο κ. Δημόπουλος, σημειώνοντας πως η JYSK επιδιώκει όχι μόνο την κάλυψη όλων των μεγάλων πόλεων της χώρας, αλλά και κεντρικών σημείων σε μικρότερες πόλεις. «Σύντομα θα ανοίξουμε το νέο μας κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα είναι το τρίτο στην πόλη. Στην Αθήνα, επεκτεινόμαστε συνέχεια με νέα καταστήματα, στοχεύοντας στην κάλυψη των αναγκών όλο και περισσότερων δήμων. Αναζητούμε κομβικά σημεία με εύκολη πρόσβαση», προσθέτει.

Εντείνεται το πλάνο ανακαινίσεων – Την Πέμπτη τα ανανεωμένα καταστήματα σε Ελληνικό και Ρέντη

Ταυτόχρονα με τον στόχο επέκτασης του δικτύου της, η JYSK Ελλάδας «τρέχει» κι ένα εντατικό πλάνο ανακαίνισης των υφιστάμενων καταστημάτων της με βάση το νέο concept που εφαρμόζει παγκοσμίως. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο, σχεδιάζει την ανακαίνιση περίπου 20 καταστημάτων, που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους πριν το 2018 και δεν έχουν υιοθετήσει το concept 3.0. Με βάση το νέο concept δίνεται μεγάλη έμφαση στο στόχο που έχει θέση η JYSK να βελτιώνει διαρκώς την αγοραστική εμπειρία των πελατών της, αναβαθμίζοντας τα καταστήματά της και αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την γκάμα των προϊόντων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. «Το νέο concept ενισχύει τη δυναμική των καταστημάτων, τόσο από πλευράς αισθητικής, όσο και από πλευράς λειτουργικότητας», επισημαίνει ο Sales & Marketing Manager της JYSK Ελλάδας. Το νέο concept καταστημάτων δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της JYSK να απολαύσουν ένα πιο μοντέρνο κατάστημα που προσφέρει ακόμα περισσότερη έμπνευση για την διακόσμηση των εσωτερικών χώρων. Η περιήγηση στους διαδρόμους γίνεται πιο άνετη και αναδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο η μεγάλη ποικιλία σε κρεβάτια, έπιπλα, είδη διακόσμησης εσωτερικών χώρων και άλλων ειδών που προάγουν το «hygge», την περίφημη δανέζικη στάση ζωής για ευεξία και εσωτερική γαλήνη.

Ήδη τέσσερα καταστήματα έχουν ανακαινιστεί. Τα δύο πρώτα ήταν στα Πατήσια και τη Βάρη, ενώ τώρα πήραν σειρά τα καταστήματα Ελληνικού και Ρέντη. Αύριο Πέμπτη, στις 10 το πρωί τα δύο καταστήματα θα ανοίξουν τις πόρτες του πλήρως ανανεωμένα, διαθέτοντας πλέον καλύτερο φωτισμό και δάπεδα σε ξύλινη εμφάνιση, στοιχεία που παρέχουν μια άνετη και χαλαρή ατμόσφαιρα αγορών. Το κατάστημα στο Ελληνικό βρίσκεται στην οδό Χρυσάνθου Τραπεζούντος 29, ενώ ο χώρος των πωλήσεων εκτείνεται σε περίπου 1.000 τετραγωνικά μέτρα. Τα εγκαίνια του καταστήματος έγιναν το Νοέμβριο του 2015. Αντίστοιχα, το κατάστημα στο Ρέντη βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών Πειραιώς και Φλέμινγκ, εκτείνεται επίσης σε 1.000 τετραγωνικά μέτρα, ενώ εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο του 2017.

Θετικές οι οικονομικές επιδόσεις το έτος 2020-2021

Με ανάπτυξη τόσο στο τζίρο όσο και στο ΕΒΙΤ, η JYSK Ελλάδας έκλεισε το οικονομικό έτος 2020/2021 με θετικές επιδόσεις. Οι πωλήσεις ανήλθαν στα 49,410 εκατ. ευρώ, ενώ τα EBIT στα 4,485 εκατ. ευρώ. Αυτό αντιστοιχεί σε μια αύξηση 26,4% στο τζίρο σε σύγκριση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, ενώ το ΕΒΙΤ στην αντίστοιχη περίοδο ήταν ελάχιστα πάνω από το μηδέν.

Σύμφωνα με τον Sandor Szimeiszter, Country Manager της JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας, «ήταν μια δύσκολη χρονιά για τη JYSK στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες για τους γνωστούς λόγους, αλλά παρόλα αυτά ήταν ταυτόχρονα και η πιο επιτυχημένη μας χρονιά από το 2015 που η JYSK ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα. Ειδικά σε κατηγορίες όπως έπιπλα σπιτιού και κήπου και στρώματα οι πωλήσεις αυξήθηκαν πολύ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά».

Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2020/2021, η JYSK άνοιξε 9 νέα καταστήματα στην Ελλάδα και πλέον απασχολεί 387 υπαλλήλους στη χώρα μας.

Όλα ξεκίνησαν από το όνειρο ενός Δανού...

Όλα ξεκίνησαν από έναν εφευρετικό και ενεργητικό νέο από μια περιοχή καλούμενη Thy στο βορειοδυτικό τμήμα της Δανίας. Μόλις ολοκλήρωσε την πρακτική του σε ένα κατάστημα υφασμάτων και αργότερα σε ένα κατάστημα επίπλων, είχε την ιδέα και την επιθυμία να ανοίξει τη δική του αλυσίδα καταστημάτων λευκών ειδών.

Το όνομα αυτού του νέου ήταν Lars Larsen. Δεν είχε σχεδόν καθόλου χρήματα αλλά το κεφάλι του ήταν γεμάτο με έξυπνες ιδέες. Ο φιλόδοξος Larsen σύντομα κατάφερε να βρει μερικούς προμηθευτές και μια τράπεζα πρόθυμη να επενδύσει σε αυτόν τον νέο επιχειρηματία. Η τράπεζα ήταν ένα μικρό υποκατάστημα της δανέζικης τράπεζας Nørresundby Bank και ο Lars Larsen δεν έχει αλλάξει τράπεζα από τότε…

Ο Lars Larsen οραματίστηκε μια αλυσίδα καταστημάτων και, με τέτοια μεγάλα σχέδια, δεν είχε σημασία σε ποιο μέρος της Δανίας θα άνοιγε το πρώτο του κατάστημα. Τελικά ο πλέον κατάλληλος χώρος βρέθηκε στην πόλη Aarhus στο Jutland και έτσι, στις 2 Απριλίου 1979 το πρώτο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό. Πλέον ο ιδιοκτήτης της JYSK είναι γνωστός σε όλη τη Δανία ως ο κορυφαίος έμπορος της χώρας με «μια εξαιρετική προσφορά» για όλους. Ο Larsen άνοιξε πολλά επιτυχημένα JYSK Sengetøjslager (το αρχικό όνομα του καταστήματος μέχρι το 2001) σε όλη τη Δανία και το 1984 άνοιξε το πρώτο του κατάστημα εκτός των συνόρων της χώρας, στη γειτονική Γερμανία…

Η λέξη JYSK αποτελούσε εσκεμμένα πάντα μέρος του εταιρικού ονόματος. Στη δανέζικη γλώσσα JYSK σημαίνει οτιδήποτε ή - όπως ο Lars Larsen - οποιονδήποτε από τη Χερσόνησο Jutland και συχνά συσχετίζεται με τη μετριοφροσύνη, τη σχολαστικότητα και την ειλικρίνεια - τρεις αξίες με τις οποίες πάντα ταυτιζόταν ο ίδιος ο Larsen.

Πλέον η JYSK μετράει πάνω από 3.000 καταστήματα και 26.500 υπαλλήλους σε 50 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο: Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία, Πολωνία, Δημοκρατία της Τσεχίας, Ουγγαρία, Ολλανδία, Σλοβακία, Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Ισλανδία, Καναδά, Γροιλανδία, Νήσοι Φερόες, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Ουκρανία, Κόσοβο, Βουλγαρία, Καζακστάν, Ρουμανία, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Σλοβενία, Βόρεια Μακεδονία, Κροατία, Ιταλία, Ισπανία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Σερβία, Αρμενία, Μαυροβούνιο, Ελλάδα, Αλβανία, Βιετνάμ, Μάλτα, Πορτογαλία, Γεωργία, Λευκορωσία, Τατζικιστάν, Μολδαβία, Βέλγιο, Κουβέιτ, Ντουμπάι, Ταϊλάνδη, Ιρλανδία και το Αζερμπαϊτζάν. Ο ετήσιος τζίρος του Ομίλου ανέρχεται στα 4,4 δισ. ευρώ.

«Πελάτης» της JYSK η Βασιλική Οικογένεια της Δανίας

Η Βασιλική Οικογένεια της Δανίας έχει υπάρξει για χρόνια «πελάτης» της JYSK, παράδοση για την οποία η εταιρεία δηλώνει περήφανη. Μάλιστα η Βασίλισσα επέτρεψε στη JYSK τη χρήση του σήματος «Επίσημος προμηθευτής της Δανικής Βασιλικής Αυλής». Ο τίτλος αυτός απονέμεται αποκλειστικά σε πρόσωπα ή εταιρείες που συνεργάζονται χρόνια με τη βασιλική αυλή, είναι αξιόπιστες οικονομικά και έχουν καλή φήμη. Παράλληλα, το 2009 απονεμήθηκε στον Lars Larsen διάκριση του Ιπποτικού Τάγματος της Βασιλικής Οικογένειας της Δανίας για την προσφορά και το έργο του για την Δανική Επιχειρηματική κοινότητα.

Επιπρόσθετα του Ομίλου JYSK, ο Lars Larsen είναι επίσης ιδιοκτήτης ή συνιδιοκτήτης άλλων εταιρειών. Η Bolia.com είναι μια διαδικτυακή αλυσίδα καταστημάτων επίπλων με αίθουσες επίδειξης σε ευρωπαϊκές πόλεις και την Κίνα, η Interior Direct είναι ένας μεγάλος προμηθευτής επίπλων για ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και συνεδριακούς χώρους και το Himmerland Golf & Spa Resort είναι ένα από τα καλύτερα εξοπλισμένα και πλέον ελκυστικά γήπεδα γκολφ, με το δικό του ξενοδοχείο γκολφ πρώτης κατηγορίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider