Ισχυρές επιδόσεις -πάνω από τους στόχους που είχε θέσει- πέτυχε κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2021 η Puma, καθώς η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών είδε τα έσοδα από τις πωλήσεις των προϊόντων της να ενισχύονται σημαντικά στο δ' τρίμηνο, υπερσκελίζοντας τις σημαντικές δυσκολίες που προκάλεσαν τα προβλήματα στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.
Αναλυτικότερα, τα έσοδα της Puma στο δ' τρίμηνο διαμορφώθηκαν στα 1,77 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 14% σε σχέση με τα έσοδα 1,52 δισ. ευρώ κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020.
Παράλληλα, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία, τα κέρδη προ φόρων και τόκων κατέγραψαν αύξηση κατά το δ' τρίμηνο και διαμορφώθηκαν στα 65 εκατ. ευρώ, ενώ τα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του έτους ανήλθαν στα 557 εκατ. ευρώ, την στιγμή που ο στόχος της διοίκησης βρισκόταν στο μισό δισ. ευρώ.
Τέλος, οι πωλήσεις της Puma για το σύνολο του 2021 διαμορφώθηκαν στα 6,81 δισ. ευρώ, καταγράφοντας σημαντική αύξηση κατά 32% σε ετήσια βάση, υπερβαίνοντας την αύξηση της τάξης του 25% που είχε τεθεί σαν στόχος από την διοίκηση μετά τις ανακοινώσεις γ' τριμήνου το περασμένο φθινόπωρο.