Πάνω από τις προσδοκίες ήταν οι πωλήσεις α’ τριμήνου της Heineken, της δεύτερης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο, καθώς με την χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων κατά του κορονοϊού, ο κόσμος επέστρεφε σε παμπ, μπαρ και εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη.
Οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 5,2% ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 4,6%.
Ωστόσο, ο CEO Dolf van den Brink προειδοποίησε για «περισσότερη μακροοικονομική αβεβαιότητα» και «σημαντικούς πρόσθετους πληθωριστικούς κόντρα ανέμους» τους επόμενους μήνες και ανέφερε ότι η εταιρεία ενδέχεται να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές.
Το outllok της Heineken προσφέρει επίσης μια νότα αισιοδοξίας για τους ανταγωνιστές Anheuser-Busch InBev NV και Carlsberg, οι οποίοι ανακοινώνουν αποτελέσματα τις επόμενες εβδομάδες.
Η Heineken είχε δηλώσει σε προηγούμενο σημείο στο παρελθόν ότι αναμένει απομείωση 400 εκατομμυρίων ευρώ λόγω της υποχώρησής της από τη Ρωσία εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία.
Η Carlsberg, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στην αγορά των 16 δισ. δολαρίων της Ρωσίας, έχει επίσης δεσμευτεί να αποχωρήσει από τη χώρα.
Ωστόσο, η μετοχή της Heineken έχει χάσει σχεδόν 10% μέχρι στιγμής φέτος.