Χειρότερες των εκτιμήσεων των αναλυτών ήταν οι επιδόσεις της Heineken στο γ' τρίμηνο του 2021, καθώς η «βουτιά» στην κατανάλωση που σημειώθηκε στην ασιατική αγορά εξαιτίας των εξάρσεων της πανδημίας αποτυπώθηκε και στα αποτελέσματα της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής μπίρας παγκοσμίως.
Σύμφωνα με το Reuters, η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε την Τετάρτη πως οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 5,1% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 37,4%.
Παράλληλα, η Heineken διατήρησε αμετάβλητες τις εκτιμήσεις της σχετικά με τις συνολικές της επιδόσεις για το 2021, τονίζοντας πως τα αποτελέσματά της θα είναι κάτω από τα προ-πανδημίας επίπεδα.