Σε υποβάθμιση των προβλέψεών της για φέτος προχώρησε η Adidas και προειδοποίησε για βουτιά στα έσοδα από την Κίνα εξαιτίας των lockdowns.
Παράλληλα, η εταιρεία εξήγησε ότι οι διαταραχές στην προσφορά στο Βιετνάμ έχουν μειώσει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, διαβρώνοντας τις πωλήσεις.
Το 1/5 της επιχείρησης της εταιρείας αθλητικών ειδών υποαποδίδει εν μέσω έντονων γεωπολιτικών προκλήσεων. Τα έσοδα από την Κίνα συρρικνώθηκαν κατά 35% και η εταιρεία έχει αρχίσει να αυξάνει τις τιμές καθώς το υψηλότερο κόστος για τις μεταφορές, τα υποδήματα και τα ρούχα διαβρώνει την κερδοφορία.
Τα ξένα brands αγωνίζονται να διατηρήσουν τη δραστηριότητα στην Κίνα, έναν βασικό καταναλωτή, μετά από σχεδόν έναν χρόνο καταναλωτικών μποικοτάζ και προνομιακής μεταχείρισης των τοπικών επιχειρήσεων.
Η Adidas μείωσε τον στόχο για το μικτό περιθώριο στο σύνολο της χρήσης στο 50,7%, από 51,5-52% προηγουμένως. Επίσης, μείωσε τον στόχο για το λειτουργικό περιθώριο.
Η αύξηση των πωλήσεων και των κερδών αναμένεται να διαμορφωθεί κοντά στο κάτω όριο του εύρους των προβλέψεων, σημείωσε η Adidas. Υπενθυμίζεται ότι ανέμενε αύξηση εσόδων 11-13% φέτος σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη της τάξης των 1,8 - 1,9 δισ. ευρώ.
Τα έσοδα της Adidas υποχώρησαν 3% σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση στο α' τρίμηνο. Η Adidas δεν κατάφερε να πιάσει τα 400 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις καθώς τα lockdowns στο Βιετνάμ το περασμένο έτος, κατέστησαν αδύνατο για τα εργοστάσια να παράγουν επαρκώς.