Πάνω από τους στόχους που έχουν τεθεί, κινούνται οι πωλήσεις στα πέντε πρώτα καταστήματα Carrefour που έχουν ανοίξει στην Ελλάδα από τον περασμένο Απρίλιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στα πρώτα καταστήματα κρίνεται ως πολύ ενθαρρυντική, με τις πωλήσεις να «πηγαίνουν εξαιρετικά».
Σε τουριστικές περιοχές και τα επόμενα καταστήματα
Η πρώτη φάση ανάπτυξης του δικτύου είχε εφαλτήριο τη Ζάκυνθο (2 καταστήματα) και τη Χαλκιδική (3 καταστήματα), ενώ το πλάνο επέκτασης συνεχίζεται κανονικά, με στόχο κάθε μήνα να ανοίγουν νέα καταστήματα. Τα επόμενα αναμένονται επίσης σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, θα λειτουργήσουν σε λίγες ημέρες, ενώ θα ανήκουν στους τύπους καταστημάτων Carrefour Market & Carrefour Express, όπως ακριβώς και εκείνα της Ζακύνθου και Χαλκιδικής.
Η εταιρεία έχει επιστρέψει στην Ελλάδα με στόχο να αναπτύξει συνολικά πέντε βασικούς τύπους καταστημάτων, ανάλογα με τα δεδομένα και τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.
Τα Carrefour Market αφορούν σε μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα που μπορούν να «σταθούν» τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, ενώ τα Carrefour Express έχουν χαρακτήρα convenience stores και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του κόσμου τόσο στις γειτονιές, όσο και στα κέντρα πόλεων.
Οι υπόλοιποι τύποι καταστημάτων που θα αναπτυχθούν σε δεύτερο χρόνο αφορούν στα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores - ένας τύπος καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων - αλλά και το Carrefour Flash 10/10. Πρόκειται για έναν τύπο πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».
Βάσει των σχεδιασμών και παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα. Βασική στόχευση, άλλωστε, του συνολικού πλάνου ανάπτυξης είναι η δημιουργία 25 καταστημάτων για το 2022.
Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται από τη Retail and more, θυγατρική του ομίλου Teleunicom-Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.
Προοδευτική τοποθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Την ίδια στιγμή, όπως έγινε γνωστό πριν από μερικά 24ωρα, ο όμιλος Globalsat-Teleunicom, ως εμπορικός αντιπρόσωπος της Blink Charging Hellas, προχώρησε σε συμφωνία με την Carrefour για την προοδευτική τοποθέτηση σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα καταστήματά της πανελλαδικά.
Η συμφωνία με την Carrefour, η οποία έρχεται σε συνέχεια των αντίστοιχων συμφωνιών με την Praktiker, τα Intersport, τους φούρνους Απολλώνιο και τα γυμναστήρια Alter Life, προβλέπει την άμεση εγκατάσταση ταχυφορτιστών σε υπάρχοντα καταστήματα και την πρόβλεψη δημιουργίας σταθμών φόρτισης στο υπό ανάπτυξη δίκτυο καταστημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, η τοποθέτηση των φορτιστών Blink γίνεται στα καταστήματα που έχουν δυνατότητα για πάρκινγκ, αλλά και που μπορούν να υποστηρίξουν τοποθέτηση φορτιστών. Μάλιστα η συνεργασία με τα Carrefour αφορά στο σύνολο των καταστημάτων που διαθέτουν τη δυνατότητα τοποθέτησης φορτιστών.
Η ανάπτυξη των σημείων φόρτισης της Blink, τα οποία ξεπερνούν τα 400 πανελλαδικά, στοχεύει στον διπλασιασμό των σταθμών φόρτισης μέχρι το τέλος του 2023 και υλοποιείται σε τέσσερις κατευθύνσεις: δημιουργία σταθμών σε δίκτυα καταστημάτων, όπως της Praktiker, των Intersport και της Carrefour, δημιουργία σταθμών σε ξενοδοχεία και χώρους εστίασης και αναψυχής όπως το St. George Lycabettus Hotel Athens και η αλυσίδα Απολλώνιο, εγκατάσταση ταχυφορτιστών στα εθνικά οδικά δίκτυα και τέλος δημιουργία σταθμών στις εγκαταστάσεις μεγάλων εταιρειών, έτσι ώστε να εξυπηρετείται το προσωπικό τους, δεδομένης μάλιστα της στροφής των επιχειρήσεων στην παροχή ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στο στελεχιακό τους δυναμικό.