Συγχνεύσεων συνέχεια στο online delivery - Η pop market εξαγόρασε την Ferto

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Συγχνεύσεων συνέχεια στο online delivery - Η pop market εξαγόρασε την Ferto
pop market
Σημάδια διόρθωσης, μετά την εκρηκτική ανάπτυξη που γνώρισε εν μέσω πανδημίας, δείχνει ο κλάδος του online delivery - Οι δύο startup που ενώνουν τις δυνάμεις τους.

Τον βηματισμό του φαίνεται να αναζητά ο κλάδος του online delivery, μετά από την εκρηκτική άνοδο που καταγράφηκε εν μέσω πανδημίας. Οι ζυμώσεις δε που καταγράφηκαν το προηγούμενο διάστημα, δείχνουν να συνεχίζουν κι ενδέχεται να αυξηθούν σε μια συγκυρία που οι πληθωριστικές πιέσεις περικόπτουν το καλάθι των νοικοκυριών και η άρση των υγειονομικών περιορισμών συρρικνώνει τον αριθμό των πελατών και την συχνότητα χρήσης τέτοιου τύπου εφαρμογών.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα των ζυμώσεων αυτών αποτελεί και η συγχώνευση των pop market και ferto, δύο εφαρμογών quick commerce οι οποίες ξεκίνησαν εν μέσω υγειονομικής κρίσης με στόχο να παραδίδουν σε σύντομο χρονικό διάστημα τις καθημερινές ανάγκες του νοικοκυριού. Για την ακρίβεια, προ ημερών η pop market του Τάκη Μαλαβέτα και Nick Telecki, εξαγόρασε την ferto των Μιχάλη Σφικτού, Ekin B. Ozturk και Αλέξανδρου Θεοδωρίδη. Το deal όπως και οι λεπτομέρειες του δεν έχουν ακόμη επικοινωνηθεί επισήμως. Εντός των επόμενων ημερών ωστόσο, θα γνωρίζουμε πως η pop θα αξιοποιήσει τις συνεργασίες που διατηρεί η Ferto με τοπικά καταστήματα στα νότια και στο κέντρο αλλά και την ομάδα και την τεχνολογία της τελευταίας.

Να θυμίσουμε ότι η Ferto ιδρύθηκε στις αρχές του προηγούμενου έτους με στόχο να συνδέει τοπικά καταστήματα, καταναλωτές και διανομείς προσφέροντας άμεσο last-mile delivery προϊόντων κάθε κατηγορίας. Ο καταναλωτής μπορούσε να παραγγέλνει προϊόντα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα - μεσαίου μεγέθους σούπερ μάρκετ, κρεοπωλεία, ανθοπωλεία κ.ά. - τα οποία με την βοήθεια της Ferto έφταναν στο σπίτι του σε 20 λεπτά. Η νεοφυής επιχείρηση είχε ολοκλήρωσει την pre-seed επένδυσή της από ιδιώτες επενδυτές, ύψους 400 χιλιάδων ευρώ και σχεδίαζε να προχωρήσει σε νέο γύρο χρηματοδότησης ύψους 2-3 εκατ. ευρώ. Αντ αυτού ωστόσο επέλεξε να εξαγοραστεί από την έτερη αντίστοιχη εταιρεία, που δημιουργήθηκε εν μέσω κρίσης και αναπτύσσεται σταθερά μέχρι και σήμερα.

Ο λόγος για την pop market, την εφαρμογή που αναλαμβάνει την παράδοση ειδών σούπερ μάρκετ ακόμα πιο σύντομα, εντός 15 λεπτών με την βοήθεια του στόλου διανομέων της αλλά και των δικών της dark stores. Η pop market ιδρύθηκε δέκα μήνες περίπου αργότερα από την ferto και αποτελεί δημιούργημα των Τάκη Μαλαβέτα και του Nick Telecki δύο έμπειρων στο χώρο στελεχών, με προϋπηρεσία στο λονδρέζικο Home Run και στη Delivery Hero αντίστοιχα.

Η εταιρεία παραδίδει τα προϊόντα της μέχρι τα μεσάνυχτα, στα ράφια των dark stores της περιλαμβάνει πέρα από τα συνήθη και premium προϊόντα ενώ δίνει την δυνατότητα παραγγελίας χωρίς ελάχιστη χρέωση. Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο ζωής έχει καταφέρει να διευρύνει τον αριθμό των περιοχών που εξυπηρετεί έχοντας ανοίξει πέντε dark stores, το τελευταίο στο Περιστέρι, και δρομολογώντας σύντομα να ανοίξει ένα ακόμα.

Η φιλοσοφία της Pop βασίζεται στην τάση που παρατηρείται διεθνώς, το καλάθι της νοικοκυράς να σπάει σε μικρότερα και σε συχνότερα χρονικά διαστήματα. «Αυτό προσπαθούμε να επιτύχουμε. Το πλεονέκτημα με την ταχεία παράδοση είναι ότι δεν χρειάζεται ο καταναλωτής να πλανάρει τα ψώνια του μέσα στην εβδομάδα, αλλά να αποφασίζει την ίδια ημέρα τι χρειάζεται», είχε αναφέρει ο κ Μαλαβέτας σε παλαιότερη συνέντευξή του στο insider.gr. Την ιδέα της μάλιστα έχουν εμπιστευτεί μέχρι σήμερα και οι επενδυτές, με την pop να έχει εξασφαλίσει την μεγαλύτερη χρηματοδότηση που έχει σηκώσει μέχρι στιγμής ελληνική, early stage startup, συμμετέχοντας σε αυτή τα επενδυτικά κεφάλαια 468 Capital και Global Founders Capital.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Pop Market: Η νέα ελληνική delivery start-up που υπόσχεται προϊόντα σούπερ μάρκετ σε 15 λεπτά

Νέα υπερδύναμη στον κλάδο του online delivery – Τι σημαίνει για την ελληνική αγορά το deal της DoorDash με τη Wolt

Delivery Hero και efood ολοκληρώνουν την εξαγορά των εταιρειών ΑLPHA ΔΙΑΝΟΜΕΣ, ΙΝΚΑΤ, DELIVERY.GR και E-TABLE

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider