Αύξηση της τάξης του 22% σε οργανική βάση κατέγραψαν οι πωλήσεις της LVMH στο γ' τρίμηνο, καθώς η ιδιοκτήτρια των πολυτελών brand Louis Vuitton και Christian Dior επωφελήθηκε σημαντικά από την αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με το Reuters, οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 16%, ενώ σημειώνεται πως η LVMH κατάφερε να ισορροπήσει ανάμεσα στους φόβους για ύφεση και στην εκτόξευση του ενεργειακού κόστους.
Ωστόσο, η διοίκηση της εταιρείας επανέλαβε την πρόθεσή της να προχωρήσει στον περιορισμό των δαπανών, καθώς η αβεβαιότητα παραμένει στο προσκήνιο.
Όπως αναφέρει το Reuters, η LVMH πωλήσεις δερμάτινων ειδών και μόδας αποτελεί τον πρώτο όμιλο πολυτελών ειδών που ανακοίνωσε τις επιδόσεις του για το γ' τρίμηνο του έτους, με την μετοχή της εταιρείας να ενισχύεται στη συνεδρίαση της Τετάρτης άνω του 2%.