Αίτημα για χρεοκοπία κατέθεσε την Τρίτη η Britishvolt στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας, δίνοντας ισχυρό πλήγμα στις ελπίδες πως θα αναδυθεί ως ένας δυνατός παίκτης στην αγορά κατασκευής μπαταριών ενισχύοντας την συρρικνούμενη αυτοκινητοβιομηχανία της.
Η Britishvolt επέλεξε την EY ως διαχειριστή της και απολύει εκτός από περίπου 25 από τους 300 υπαλλήλους της, σύμφωνα με πηγές του Bloomberg.
Με την υποστήριξη του εξορυκτικού γίγαντα Glencore, η Britishvolt θεωρήθηκε βασικό μέρος της πορείας του Ηνωμένου Βασιλείου προς μια εκρηκτική πρόοδο στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ενώ η startup είχε σχέδια να κατασκευάσει ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια κινητής τηλεφωνίας της χώρας και υπέγραψε συμφωνίες με την Aston Martin και την Lotus της Zhejiang Geely Holding Group, δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει σταθερές δεσμεύσεις για παραγγελίες.
Η Britishvolt βρισκόταν σε συζητήσεις την περασμένη εβδομάδα για να διασωθεί σε αποτίμηση 32 εκατομμυρίων λιρών (39 εκατομμύρια δολάρια), 95% λιγότερο από ό,τι άξιζε μόλις πέρυσι. Η EY αναμένεται τώρα να πουλήσει τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας, το πιο πολύτιμο από τα οποία πιθανότατα είναι το εργοστάσιο στο Blyth στη βορειοανατολική Αγγλία.
Η χρεοκοπία της Britishvolt σημαίνει ότι η Μεγάλη Βρετανία κινδυνεύει να μείνει πίσω την παγκόσμια έκρηξη των EV.
Οι εγκαταστάσεις στο Blyth είναι ιδανικές για την κατασκευή μπαταριών, με άφθονο χώρο και πρόσβαση σε καθαρή ενέργεια. Η Britishvolt διεξήγαγε συνομιλίες στα τέλη του περασμένου έτους για την πώληση της έκτασης 93 εκταρίων (230 στρεμμάτων), σύμφωνα πάντα με το Bloomberg.