Η Παπουτσάνης παρουσίασε σήμερα στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών στην αίθουσα του Χρηματιστηρίου Αθηνών την αναπτυξιακή στρατηγική, τα βασικά οικονομικά μεγέθη καθώς και τις προοπτικές για το 2023, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Παρουσιάζοντας ισχυρές οικονομικές επιδόσεις, δημιουργώντας αξία και στους τέσσερις τομείς δραστηριοποίησης, επιμένοντας στην εξωστρέφεια με μακροχρόνιες συνεργασίες και αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, η Παπουτσάνης αναγνωρίζεται ήδη διεθνώς ως πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο παραγωγής σαπουνιών και υγρών καλλυντικών.
Σε αυτό το πλαίσιο και παρά τις συνεχείς προκλήσεις, η Παπουτσάνης προχωρά σε επέκταση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και είσοδο σε αναπτυσσόμενους κλάδους, όπως είναι η φροντίδα ρούχων και τα καθαριστικά γενικής χρήσεως, σε ενίσχυση της πρωταγωνιστικής της θέσης στην αγορά Hotel Amenities και σε συνεχή ανάπτυξη σύμφωνα με τις αρχές της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.
Πριν από μερικές ημέρες, ανακοίνωσε ισχυρή ανάπτυξη για το 2022 με τον τζίρο να παρουσιάζει αύξηση κατά 29% και τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 70,8 εκατ. ευρώ έναντι 54,8 εκατ. ευρώ το 2021.
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε σε 46,4 εκατ. ευρώ έναντι 34,0 εκατ. ευρώ το 2021 και αντιπροσωπεύει το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών, παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 36%.
Συνοπτικά τα μεγέθη:
- Αύξηση των πωλήσεων σε 70,8 εκατ. ευρώ το 2022 έναντι 54,8 εκατ. ευρώ το 2021.
- Σημαντική αύξηση των εξαγωγών που ανήλθαν σε 46,4 εκατ. ευρώ έναντι 34 εκατ. ευρώ και αντιπροσωπεύουν το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών, παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 36% σε σύγκριση με το 2021.
«Η σημαντική ανάπτυξη στον κύκλο εργασιών αποδίδεται στη θετική πορεία που σημείωσαν και οι τέσσερις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρία. Συγκεκριμένα, διπλάσιες πωλήσεις επιτεύχθηκαν στα ξενοδοχειακά προϊόντα, χάρη στη επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ σημαντική ενίσχυση παρουσίασαν και οι πωλήσεις των ειδικών σαπωνομαζών. Ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων και παραγωγών για τρίτους σε Ελλάδα και εξωτερικό, ήταν επίσης θετικός. Εδώ πρέπει να αναφερθεί ότι το ήμισυ περίπου της ανωτέρω ανάπτυξης αποδίδεται σε αύξηση του όγκου πωλήσεων ενώ το υπόλοιπο σε αυξήσεις στις τιμές πώλησης προκειμένου να μετακυλιστεί κατά το δυνατόν η αύξηση του κόστους πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας αλλά και παραγωγής κυρίως λόγω ενέργειας. Οι αυξήσεις στις τιμές πώλησης αφορούν σε όλες τις κατηγορίες, με μεγαλύτερη όμως βαρύτητα στις παραγωγές για τρίτους και ειδικές σαπωνόμαζες, όπου συχνά τα αντίστοιχα συμβόλαια με τους πελάτες προβλέπουν αυτόματες αναπροσαρμογές τιμών ανάλογα με την εξέλιξη του κόστους υλών, σε συμφωνημένα χρονικά διαστήματα» υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 18% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 19% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 43% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 20% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.