Σε Γλυφάδα και Κηφισιά άνοιξαν τα πρώτα καταστήματα Holland & Barrett στην Ελλάδα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σε Γλυφάδα και Κηφισιά άνοιξαν τα πρώτα καταστήματα Holland & Barrett στην Ελλάδα
Πότε άνοιξαν τα πρώτα καταστήματα και πότε θα γίνουν τα εγκαίνια. Η πρώτη ανταπόκριση του κόσμου και η στόχευση του ομίλου Fourlis που εγκαινιάζει μια στρατηγική συνεργασία με τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία.

Άνοιξαν τις πύλες τους πριν από μερικές ημέρες τα δύο πρώτα καταστήματα Holland & Barrett στην Ελλάδα «εγκαινιάζοντας» τη στρατηγική συνεργασία του ομίλου Fourlis με τη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στη Μεγάλη Βρετανία και μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τον κλάδο υγείας και ευεξίας (health & wellness).

Όπως είχε προαναγγείλει η διοίκηση του ομίλου, τα δύο πρώτα καταστήματα έκαναν την εμφάνισή τους επί ελληνικού εδάφους στις αρχές του 2023 και συγκεκριμένα στις περιοχές της Γλυφάδας και της Κηφισιάς.

Τα καταστήματα άνοιξαν για το προσωπικό την περασμένη Τετάρτη και για το κοινό μια ημέρα αργότερα, με την πρώτη ανταπόκριση του κόσμου να κρίνεται θετική, αν και είναι ακόμη πολύ νωρίς και μένουν πολλά να γίνουν, με πρώτο και βασικότερο στόχο την ολοκλήρωση της γκάμας του προϊοντικού χαρτοφυλακίου που φιλοξενούν τα καταστήματα.

Το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται να ανοίξει και τρίτο κατάστημα στο The Mall Athens, ενώ ταυτόχρονα θα αρχίσει να «τρέχει» και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας. Τα επίσημα εγκαίνια αναμένεται να πραγματοποιηθούν στα μέσα Φεβρουαρίου.

Υπενθυμίζεται εδώ πως ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε πως τα πρώτα καταστήματα Holland & Barrett θα άνοιγαν στην Ελλάδα εντός του 2022, ωστόσο όπως αποκάλυψε στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου η διοίκηση του ομίλου Fourlis, γραφειοκρατικοί λόγοι βρέθηκαν πίσω από την αλλαγή των χρονοδιαγραμμάτων, καθώς «είχε απαιτηθεί ειδική έγκριση γα κάθε διαφορετικό κωδικό προϊόντος».

Ταυτόχρονα, σύμφωνα πάντα με τη διοίκηση, είχαν καταγραφεί και ορισμένες ελλείψεις προϊόντων, ωστόσο στη συνέχεια η κατάσταση αποκλιμακώθηκε.

Οι στόχοι του ομίλου Fourlis

Η συνεργασία με τη βρετανική αλυσίδα Holland & Barrett εξασφαλίζει το εισιτήριο εισόδου της Fourlis στον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο των προϊόντων υγείας και ευεξίας, αποτελώντας ταυτόχρονα την αφετηρία για την έναρξη της τρίτης κατά σειρά δραστηριότητας λιανικής για τον όμιλο, πέραν του οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) και των αθλητικών ειδών (Intersport).

Στόχος της Fourlis είναι να αναπτύξει σε βάθος χρόνου ένα δίκτυο 120 φυσικών καταστημάτων στις αγορές της Ελλάδας, της Ρουμανίας και της Βουλγαρίας μέσω μιας Omnichannel στρατηγικής. Από το στόχο για τα 120 καταστήματα, τα 40 προβλέπεται να ανοίξουν στην Ελλάδα, τα 60 στη Ρουμανία και τα υπόλοιπα 20 στη Βουλγαρία. Η ανάπτυξη του δικτύου γίνεται με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise), ενώ τα καταστήματα είναι μικρής έκτασης, αφού δεν ξεπερνούν τα 150 τμ.

Με την είσοδό του στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας ο όμιλος Fourlis διεκδικεί μερίδιο αγοράς σε διψήφιο ποσοστό από μια «πίτα» συνολικού ύψους 600 εκατ. ευρώ.

Ο Βρετανός partner

Η Holland & Barrett ιδρύθηκε το 1870 από τους Alfred Slapps Barrett και Major William Holland.

Για περισσότερα από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για τα προϊόντα ευεξίας που προσφέρει, όπως καινοτόμες βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής, αθλητικά συμπληρώματα, εξειδικευμένη διατροφή, φυσικά και οργανικά καλλυντικά.

Διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 800 και πλέον καταστημάτων στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, καθώς επίσης και ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η ομάδα πωλήσεων των καταστημάτων της Holland & Barrett, μέσω ενός εξειδικευμένου, αναλυτικού και συνεχούς προγράμματος εκπαίδευσης στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής, αποκτά βαθιά γνώση του αντικειμένου και μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένη συμβουλή στον καταναλωτή, καλύπτοντας κάθε προσωπική του ανάγκη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ανέκαμψε η βιομηχανία αλκοολούχων ποτών το 2022 – Τα premium προϊόντα οι πρωταγωνιστές στις ΗΠΑ

Καλάθι του νοικοκυριού: «Κλειδώνουν» μέσα στην εβδομάδα οι αποφάσεις για περισσότερα επώνυμα προϊόντα

Στη Μασούτης τα δύο καταστήματα Γέγος που δεν πήρε η Σκλαβενίτης

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider