Η Hyundai βελτίωσε τη θέση της σε ολόκληρη την Ευρώπη το 2022, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από αβεβαιότητα.
Ειδικότερα, η αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια του κλάδου με ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων. Μάλιστα, στην Ευρώπη διέθεσε 518.566 οχήματα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021 κατακτώντας, παράλληλα, μερίδιο αγοράς ρεκόρ 4,6% στην Ευρώπη.
Παγκοσμίως, οι πωλήσεις της Hyundai το 2022 ανήλθαν συνολικά σε 3,94 εκατομμύρια οχήματα, αυξημένες κατά 1,4% από έτος σε έτος.
Με «καύσιμο» από τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 19% στις πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Πάντως, τα μερίδια αγοράς συνέχισαν να αυξάνονται με επιδόσεις ρεκόρ σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο, που θεωρούνται οι μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.