Υψηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών διαμορφώθηκαν τα έσοδα των New York Times στο δ' τρίμηνο του έτους, με το αμερικανικό μέσο ενημέρωσης να λαμβάνει ισχυρή ώθηση από τους συνδρομητές της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας, αντισταθμίζοντας τη μείωση των εσόδων από τις διαφημίσεις.
Σύμφωνα με το Reuters, τα έσοδα της εταιρείας στο δ' τρίμηνο του έτους ανήλθαν στα 667,5 εκατ. δολάρια, την στιγμή που αναλυτές σε έρευνα της Refinitiv ανέμεναν έσοδα 664,4 εκατ. δολαρίων.
Παράλληλα, τα προσαρμοσμένα κέρδη διαμορφώθηκαν στα 0,59 δολάρια/μετοχή έναντι πρόβλεψης για προσαρμοσμένα κέρδη 43 σεντς/μετοχή.
Οι νέοι συνδρομητές της ψηφιακής έκδοσης στο δ' τρίμηνο ανήλθαν σε 240.000 έναντι 180.000 στο γ' τρίμηνο του 2022, ενώ για το σύνολο του 2022 η εταιρεία πρόσθεσε περίπου 1 εκατ. συνδρομητές, στην καλύτερη ετήσια επίδοσή της από το πανδημικό 2020.
Σύμφωνα με το Reuters, οι New York Times στοχεύουν στους 15 εκατ. ψηφιακούς συνδρομητές μέχρι το 2027.