Αύξηση των πωλήσεων της κατά 8,1% σημείωσε η L 'Oreal για το δ' τρίμηνο του 2022, με τη μεγαλύτερη εταιρεία προϊόντων προσωπικές υγιεινής και καλλυντικών του κόσμου να λαμβάνει ώθηση από την αγορά των ΗΠΑ, την ώρα που οι πωλήσεις στην Κίνα παρουσίασαν κάμψη λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό.
Τα συνολικά έσοδα από τις πωλήσεις της εταιρείας έφτασαν τα 10,3 δισ. ευρώ, εντός των προβλέψεων των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv.
Η αύξηση έρχεται μετά από ετήσια άνοδο των πωλήσεων 9,1% για το γ' τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με το Reuters.
Οι πωλήσεις της L 'Oreal στις ΗΠΑ αυξήθηκαν 9,4% για το δ' τρίμηνο και 8,1% στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι πωλήσεις στην Κίνα σημείωσαν «δραστική επιβράδυνση», όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.
Στην ασιατική χώρα η L 'Oreal εκτιμά πως οι πωλήσεις θα αρχίσουν να ανακάμπτουν από το β' εξάμηνο του 2023.