Coca Cola HBC: Το HoReCa Empowered στο Ηράκλειο - Προετοιμάζει την Κρήτη για την πιο δυναμική τουριστική σεζόν

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Coca Cola HBC: Το HoReCa Empowered στο Ηράκλειο - Προετοιμάζει την Κρήτη για την πιο δυναμική τουριστική σεζόν
Το Νο1 πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχολησιμότητας του ιδιωτικού τομέα, ταξιδεύει στο Ηράκλειο της Κρήτης, από τις 29 έως και τις 31 Μαρτίου, για ένα τριήμερο γεμάτο γνώσεις και έμπνευση μέσα από δωρεάν εκπαιδεύσεις, workshops και ομιλίες. 

Το HoReCa Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το Νο1 πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχολησιμότητας του ιδιωτικού τομέα, ταξιδεύει στο Ηράκλειο της Κρήτης, από τις 29 έως και τις 31 Μαρτίου, για ένα τριήμερο γεμάτο γνώσεις και έμπνευση μέσα από δωρεάν εκπαιδεύσεις, workshops και ομιλίες.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, το τριήμερο training θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο LYTTOS BEACH, με στρατηγικούς συνεργάτες το Kariera.gr και τη Workathlon και με καταξιωμένα στελέχη της αγοράς και εμπείρους ambassadors της Coca-Cola Τρία Έψιλον σε ρόλο εκπαιδευτών. Μέσα από διαφορετικά σεμινάρια, workshops και inspirational talks οι συμμετέχοντες θα εξελιχθούν πάνω στις πιο περιζήτητες δεξιότητες στην αγορά όπως: Τεχνικές barista & bartending, Mixability, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Customer Service Excellence, Upselling-Cross selling & Social Media, Customer Loyalty,Pairing Gastronomy, Sustainability & Zero Waste τεχνικές, Menu Engineering, PnL, Food Hygiene κ.α.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, την Παρασκευή 31 Μαρτίου, θα πραγματοποιηθεί συζήτηση με στελέχη της εταιρείας και της αγοράς σχετικά με την ανάπτυξη του τουρισμού, την εξέλιξη του κλάδου HoReCa και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ενίσχυσή του. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν και τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας που πραγματοποίησε η Coca-Cola Τρία Έψιλον με αντικείμενο τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των τουριστών αλλά και των Ελλήνων που επιλέγουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους.

Σημειώνεται πως το πρόγραμμα HoReCa Empowered υλοποιείται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Coca-Cola Τρία Έψιλον για την ενίσχυση του κλάδου HoReCa, μέσω της διάθεσης ενός 24/7 χαρτοφυλακιού, των ενεργειών για τη στήριξη των πελατών και συνεργατών της, και την ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας του κλάδου. Σκοπός του προγράμματος είναι να αναδείξει τις σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει ο κλάδος και να συμβάλλει με τα απαραίτητα εφόδια στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Epsilon Net: Εξαγορά του 80% της εταιρείας Ορόσημο Πληροφορική αντί 1,36 εκατ. ευρώ

Autohellas: Αύξηση 19,3% στον τζίρο του 2022, «άλμα» και στα κέρδη - Θα προτείνει μέρισμα 0,65 ευρώ ανά μετοχή

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider