Αύξηση στις παραδόσεις οχημάτων της τάξης του 36% ανακοίνωσε η Tesla για το α’ τρίμηνο του 2023, αγγίζοντας τις 422.875. Ένα χρόνο πριν η αυτοκινητοβιομηχανία είχε ανακοινώσει 310.048.
Για την ίδια περίοδο του 2023 η Tesla ανακοίνωσε συνολική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις 440.808.
Σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, το τέταρτο του 2022, καταγράφεται μία αύξηση 4% στις παραδόσεις.
Η εταιρεία ανακοίνωσε παραδόσεις 10.695 από τα οχήματα Model S και X της υψηλότερης τιμής, περίπου το 2% των παραδόσεων για το τρίμηνο.
Ακόμα, ανακοίνωσε παραδόσεις 412.180 από το μοντέλο 3 sedan και το crossover Model Y με χαμηλότερη τιμή κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
Η εταιρεία δεν συμπεριέλαβε στην έκθεση της τους αριθμούς παραγωγής και παράδοσης για τα βαρέα φορτηγά Semi.
Η Tesla επιπλέον, ανακοίνωσε ότι παρήγαγε 19.437 οχήματα Model S και X και 421.371 από τα οχήματα Model 3 και Y για την περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
«Συνεχίσαμε να μεταβαίνουμε προς έναν πιο ομοιόμορφο περιφερειακό συνδυασμό κατασκευής οχημάτων», έγραψε η εταιρεία στην ανακοίνωση της.
Η Tesla επί του παρόντος πουλάει τέσσερα μοντέλα που παράγονται σε δύο εργοστάσια συναρμολόγησης οχημάτων στις ΗΠΑ, ένα στη Σαγκάη και ένα άλλο έξω από το Βερολίνο. Τον Μάρτιο, ο CEO Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα νέο εργοστάσιο στο Μοντερέι του Μεξικού, μια μέρα οδικώς από το εργοστάσιό της στο Όστιν του Τέξας.
Η εταιρεία παράγει επίσης ένα φορτηγό βαρέως τύπου, το Semi, στο εργοστάσιο μπαταριών της στο Sparks της Νεβάδα ενώ ξεκίνησε τις παραδόσεις του τον Δεκέμβριο του 2022.
Σύμφωνα με την FactSet, η Wall Street ανέμενε η Tesla να σημείωνε παραδόσεις περίπου 432.000 οχημάτων για το τρίμηνο. Οι εκτιμήσεις που συμπεριλήφθηκαν στην ανάλυση της FactSet κυμαίνονταν από 410.000 έως 451.000.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023 χαρακτηρίστηκε από επαναλαμβανόμενες μειώσεις τιμών από την Tesla, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Κίνας.
Οι κινήσεις της Tesla πυροδότησαν τον λεγόμενο «πόλεμο τιμών» στα EV και αποτέλεσαν πρόκληση για τους ανταγωνιστές, όπως η Ford και η General Motors, που προσπαθούν να κερδίσουν μερίδιο αγοράς στην κατηγορία των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στην εγχώρια αγορά.