Ο όμιλος της Louis Vuitton (LVMH) κατέγραψε για το α' τρίμηνο του 2023 έσοδα που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με την άρση των περιορισμών για τον κορονοϊό στην Κίνα και τις πωλήσεις στις ασιατική χώρα να δίνουν τόνωση στα αποτελέσματα του γαλλικού οίκου πολυτελών προϊόντων.
Τα συνολικά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε 21,04 δισ. ευρώ έναντι 18 δισ. ευρώ στο α' τρίμηνο του 2022. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν έσοδα στα 20,02 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις της LVMH αυξήθηκαν κατά 14% στην Ασία (εκτός της Ιαπωνίας) και κατά 8% στις ΗΠΑ. Στο α' τρίμηνο του 2022 οι πωλήσεις στις ΗΠΑ είχαν παρουσιάσει αύξηση 15% ενώ οι πωλήσεις στην Ασία δεν είχαν σημειώσει αξιόλογη μεταβολή.
Για το σύνολο του 2023, η γαλλική εταιρεία αναφέρει ότι θα ενισχύσει τον ρόλο της στα πολυτελή προϊόντα «παρά τις αβεβαιότητες για την παγκόσμια ανησυχία και τη γεωπολιτική αβεβαιότητα».