Η παγκόσμια «φρενίτιδα» για αγορές ειδών πολυτελείας και προϊόντων ομορφιάς κάνει μερικούς από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου ακόμη πιο πλούσιους, με μόλις πέντε οικογένειες στον χώρο της μόδας από τη Γαλλία να γιγαντώνουν τις περιουσίες τους το 2023.
Αρχικά, η 69χρονη Γαλλίδα Φρανσουάζ Μπετανκούρ Μέγιερ, κληρονόμος της L'Oreal και πλουσιότερη γυναίκα στον πλανήτη, επωφελήθηκε τα μέγιστα από την «καταναλωτική μανία». Η περιουσία της αυξήθηκε στα 93,3 δισεκατομμύρια δολάρια την Πέμπτη, ένα άλμα 21,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την αρχή του έτους, σύμφωνα με το Bloomberg Billionaires Index. Η «αυτοκρατορία» στον χώρο του μακιγιάζ και της περιποίησης δέρματος που ίδρυσε ο παππούς της, κατέγραψε ισχυρή αύξηση εσόδων που έστειλε την μετοχή της L'Oreal σε ιστορικό ρεκόρ.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Για 3η σερί χρονιά πλουσιότερη γυναίκα στον πλανήτη η κληρονόμος της L'Oreal: Το Top 10 - Η γαλλική πρωτιά
Τα κέρδη της ακολουθούν αυτά του Μπερνάρ Αρνό, του πλουσιότερου άνδρα στον κόσμο που δημιούργησε την LVMH μαζί με άλλα διάσημα brands όπως η Christian Dior, η Tiffany & Co. και η Moet & Chandon Champagne. Ο πλούτος του «Λύκου με το Κασμιρένιο παλτό» έχει αυξηθεί 48,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε 210,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, καθώς η εταιρεία που ελέγχει πούλησε «με το τσουβάλι» τα πανάκριβα προϊόντα της, όπως τσάντες, καλλυντικά και εκλεκτά κρασιά, «φουσκώνοντας» τα ταμεία των επιχειρήσεων.
- ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Ο λύκος του κασμιρένιου παλτό»: Ποιος είναι ο Μπερνάρ Αρνό - Ο άνθρωπος που «νίκησε» τον Μασκ
Ένα λιγότερο γνωστό αλλά εξίσου σημαντικό άλμα πλούτου τους τελευταίους μήνες είναι αυτό της γαλλικής οικογένειας πίσω από την Hermes, έναν άλλο «γίγαντα» ειδών πολυτελείας, του οποίου τα μεταξωτά κασκόλ και τα δερμάτινα ρούχα ανταγωνίζονται στα ίσα εκείνα της LVMH. Πλέον, η αξία της επιχείρησης ανέρχεται σε περίπου 157 δισεκατομμύρια δολάρια, από 95 δισεκατομμύρια δολάρια τον Οκτώβριο. Δύο άλλες οικογενειακές περιουσίες έχουν επίσης διογκωθεί: οι αδερφοί Βερτεμέρ, οι οποίοι είναι ιδιοκτήτες της Chanel και ο Φρανσουά Πινό, των Gucci και Kering.
Και οι πέντε εταιρείες με πατρίδα τη Γαλλία, επεκτάθηκαν στις διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, που αποδεικνύεται προσοδοφόρο έδαφος για επώνυμα προϊόντα, είδαν τις εξαγωγές και τα κέρδη τους να εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη.