H Heineken υποβάθμισε το guidance για τα κέρδη της, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερες μπύρες μετά τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές, ιδίως σε αγορές όπως το Βιετνάμ.
Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη διολίσθησαν κατά 22% σε προσαρμοσμένη βάση το πρώτο εξάμηνο, όπως γνωστοποίησε η ζυθοποιία με έδρα το Άμστερνταμ, ενώ για ολόκληρη τη χρονιά, προέβλεψε σταθερή έως μεσαία μονοψήφια αύξησή τους.
Οι ζυθοποιίες παγκοσμίως προσπαθούν να μετακυλήσουν το υψηλό κόστος πρώτων υλών στους καταναλωτές χωρίς να τους ωθούν σε φθηνότερες μάρκες, με τη Heineken να είναι η πρώτη από τον κλάδου που αναφέρει τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου, προμηνύοντας δυσκολίες και για τους ανταγωνιστές της, όπως οι Anheuser-Busch InBev και Carlsberg.
Τα έσοδα αυξήθηκαν λιγότερο από τις προβλέψεις το πρώτο εξάμηνο, ενώ και οι πωλήσεις μπύρας μειώθηκαν περισσότερο από το αναμενόμενο. Αξίζει να σημειωθεί πως πέρυσι, η ολλανδική επιχείρηση αύξησε τις τιμές κατά 14%, στη μεγαλύτερη άνοδο τουλάχιστον της τελευταίας δεκαετίας, ωστόσο προσβλέπει σε ανάκαμψη των κερδών κατά το 2ο εξάμηνο, σύμφωνα με το Bloomberg.