Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα της Marriott International για το β' τρίμηνο του 2023, με την γνωστή αλυσίδα ξενοδοχείων να ωφελείται από τις υψηλότερες τιμές για διανυκτερεύσεις και την ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης στην Κίνα.
Τα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 2,38 δολάρια έναντι εκτίμησης των αναλυτών για κέρδη 2,18 δολάρια ανά μετοχή.
Τα συνολικά έσοδα έφτασαν τα 6,08 δισ. δολάρια έναντι 5,99 δισ. δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Refinitiv.
Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο της Marriott (RevPAR), μια σημαντική μέτρηση στον κλάδο της φιλοξενίας, αυξήθηκαν περίπου 13,5% το β' τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Ανά αγορές και guidance για το 2023
Τα έσοδα από δωμάτια διεθνώς ενισχύθηκαν κατά 39% σε ετήσιο επίπεδο, με πρωταγωνίστρια την Κίνα στην οποία ξεπεράστηκαν τα επίπεδα διανυκτερεύσεων που είχαν καταγραφεί το 2019, προ της πανδημίας του κορονοϊού.
Τα έσοδα από τις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσιο επίπεδο.
Για το σύνολο του 2023, η διοίκηση της εταιρείας προβλέπει πως τα κέρδη της θα διαμορφωθούν μεταξύ των 8,36 και 8,65 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι εκτίμησης για 7,97 έως 8,42 δολάρια ανά μετοχή στο προηγούμενο guidance.
Στον απόηχο των ανακοινώσεων, η μετοχή της Marriott σημείωσε μικρή άνοδο λίγο μετά από το άνοιγμα της Wall Street την Τρίτη.