Σημαντική αύξηση τζίρου για τα ΟΚ! Anytime Markets – Οι στόχοι για το 2023

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σημαντική αύξηση τζίρου για τα ΟΚ! Anytime Markets – Οι στόχοι για το 2023
Ανοδική πορεία για τον κύκλο εργασιών του πιο οργανωμένου δικτύου καταστημάτων ευκολίας στην Ελλάδα. Τι επενδύσεις έκανε το 2022 και πού στρέφει το ενδιαφέρον για την τρέχουσα χρονιά. Τι έδειξαν οι τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας.

H διατήρηση της θετικής πορείας των αποτελεσμάτων και η βελτίωση της καθαρής της θέσης μέσα από τη συνεχή ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της αποτελεσματικότητάς της, αποτελούν τους βασικούς στόχους του 2023 για τη διοίκηση της OK ANYTIME MARKET AΕ, της εταιρείας που αναπτύσσει τα γνωστά καταστήματα ΟΚ! Anytime Markets.

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ τα προηγούμενα 24ωρα, το 2022 ο κύκλος εργασιών της ΟΚ! Anytime Markets ανήλθε σε 68,33 εκατ. ευρώ από 61,35 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 13,22 εκατ. ευρώ έναντι 12,25 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση. Τα οργανικά έξοδα ανήλθαν στο ποσό των 13,62 εκατ. ευρώ έναντι 12,51 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα προ φόρων κέρδη υποχώρησαν το 2022 στα 977.665 ευρώ έναντι 1,06 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Διάθεση κερδών

Όπως ανακοινώνει η διοίκηση, στην κερδοφόρα χρήση (των προ φόρων κερδών ύψους 977.665 ευρώ), αν προστεθεί το υπόλοιπο των κερδών προηγούμενων χρήσεων ποσού ύψους 2,03 εκατ. ευρώ και αφαιρεθεί ο φόρος εισοδήματος (φόρος εισοδήματος χρήσεως 2022, πλέον τέλος επιτηδεύματος) ποσού 412.038 ευρώ και 2,65 εκατ. ευρώ, μένουν κέρδη προς διάθεση ύψους 2,59 εκατ. ευρώ.

Το 2022 η ΟΚ! Anytime Markets – ως κυρίαρχος στον χώρο του οργανωμένου δικτύου καταστημάτων ευκολίας – συνέχισε τις επενδύσεις, επεκτείνοντας το δίκτυο των καταστημάτων της σε περιοχές εκτός του νομού Αττικής.

Η κίνηση ματ στη Βόρεια Ελλάδα

Ήταν λίγο πριν τα τέλη του 2021 όταν η εταιρεία αποφάσισε να επενδύσει στη Βόρεια Ελλάδα, με στόχο να ενισχύσει τα μερίδιά της σε μια πολλά υποσχόμενη αγορά.

Για να πετύχει τους στόχους της, προχώρησε στην εξαγορά της KOSMOTHESS CASH & CARRY. Μιας εταιρείας με πολυετή εμπειρία, γνωστής για τη διαχείριση 110 καταστημάτων με την επωνυμία Happy Markets.

«Μπήκε» στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ

Στο μεταξύ, μόλις τον περασμένο Ιούλιο η ΟΚ! Anytime Markets έγινε μέλος της νεοσύστατης Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος – ως το πρώτο μέλος που δραστηριοποιείται στον χώρο του οργανωμένου δικτύου καταστημάτων ευκολίας.

Στο λιανεμπόριο από το 2004

Η ΟΚ! Anytime Markets δραστηριοποιείται στον χώρο του λιανεμπορίου στην Ελλάδα από το 2004.

Τα καταστήματα ΟK! αποτελούν μιας μορφής mini super market, εμβαδού 80 έως 120 τ.μ. Το μείγμα των προϊόντων που διαθέτουν, αποτελείται από γαλακτοκομικά, τρόφιμα ξηρού φορτίου, ψυγείου-κατάψυξης, οπωρολαχανικά και είδη πρώτης ανάγκης καθώς και καπνικά προϊόντα, όλα στη λογική του συσκευασμένου αγαθού κατανάλωσης. Το προϊοντικό μείγμα είναι έτσι δομημένο και περιλαμβάνει ακόμα και προϊόντα πιο premium ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού καταναλωτή. Ακόμη, υπάρχει και η βασική γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Τα καταστήματα ΟK! λειτουργούν καθημερινά από τις 8.00 πμ. έως τις 23.00 μμ.

Παράλληλα, το δίκτυο της εταιρείας προχώρησε στην ανάπτυξη ενός νέου concept καταστημάτων ευκολίας, τα OK! GROCERY. Πρόκειται για καταστήματα που διαθέτουν προϊόντα Supermarket & Deli και αποτελούν τη νέα πρόταση προς τους καταναλωτές που αναζητούν ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές.

Να σημειωθεί πως η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο Ελληνικό σε ιδιόκτητα γραφεία, ενώ η εξυπηρέτηση του δικτύου πραγματοποιείται από ένα υπερσύγχρονο κτήριο στο Μαρκόπουλο Αττικής. Το κέντρο διανομής λειτουργεί σε μια έκταση συνολικής επιφάνειας 14,5 στρεμμάτων, στην οποία εδρεύει ένας στεγασμένος χώρος 5000 τμ χωρισμένος σε τομείς για ξηρό φορτίο και είδη μαναβικής, ένας ψυκτικός θάλαμος 400τμ., με δυναμική να φιλοξενηθούν περισσότερες από 5.000 παλέτες προϊόντων.

Συνολικά η ΟΚ! Anytime Markets μαζί με τους συνεργάτες της απασχολεί πάνω από 600 άτομα, ενώ αναπτύσσει το δίκτυο των καταστημάτων της με τη μέθοδο του franchising.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός: Με επτά εξαγορές σε έξι χρόνια βλέπει τζίρο μισού δισ. ευρώ

Τα πολλά «πρόσωπα» του καταναλωτή στη μάχη κατά των ανατιμήσεων

Πού ποντάρει η Nespresso Ελλάς για να πετύχει ανάπτυξη τζίρου – Πώς διαχειρίζεται τις προκλήσεις

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider