Στην ενίσχυση της πελατειακής της βάσης και την αύξηση των πωλήσεών της τόσο σε προϊόντα καφέ, ροφήματα, προϊόντα αναψυκτηρίου, όσο και σε μηχανές νέας τεχνολογίας, μέσα από όλα τα κανάλια πωλήσεων, επικεντρώνεται η στρατηγική ανάπτυξης το 2023 για τη Nespresso Ελλάς, θυγατρική του ελβετικού κολοσσού Nestle στην Ελλάδα.
Όπως επισημαίνεται στις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα,η συνεχής καινοτομία σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, όπως και η βελτίωση σε όλους τους τομείς της εταιρείας, της επέτρεψαν να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική και να μεγαλώσει τον κύκλο εργασιών.
Ειδικότερα, το 2022 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 38,18 εκατ. ευρώ έναντι 34,08 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν στα 768.578 ευρώ από 1,14 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
Οι συνολικές αποσβέσεις των ενσωμάτων περιουσιακών στοιχείων ανήλθαν το 2022 σε 542.987 ευρώ από 581.944 ευρώ την αμέσως προηγούμενη χρήση, των δε περιουσιακών στοιχείων με δικαίωμα χρήσης ανήλθαν σε 929.754 ευρώ από 960.140 ευρώ το 2021,ενώ το χρηματοοικονομικό κόστος (έξοδα – έσοδα) διαμορφώθηκε σε 54.439 ευρώ έναντι 52.689 ευρώ το 2021.
Προκλήσεις σε όλα τα μέτωπα
Όπως επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας στις οικονομικές καταστάσεις, τα τελευταία τρία χρόνια ο κλάδος των τροφίμων κλήθηκε να αντιμετωπίσει πρωτόγνωρες σε έκταση και διάρκεια προκλήσεις, όπως η πανδημία του COVID-19, οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζουν σημαντικά την παραγωγή πρώτων υλών, αλλά και πιο πρόσφατα ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση.
Σε αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών, μπόρεσε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών, ξεπερνώντας τις δυσκολίες στον τομέα των εθνικών και διεθνών μεταφορών, στην προμήθεια πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας αλλά και στη ρευστότητα των επιχειρήσεων και τις εξαγωγές.
Υπάρχουν ωστόσο και άλλες σύγχρονες προκλήσεις, σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και τοπικό επίπεδο, που η βιομηχανία καλείται να αντιμετωπίσει, με τη μετάβαση στη βιωσιμότητα να ανάγεται σε προτεραιότητα. Αυτή η μετάβαση προϋποθέτει τη χάραξη μιας νέας στρατηγικής και ένα νέο μοντέλο λειτουργίας και ανάπτυξης που σέβεται τον πλανήτη και προστατεύει τους φυσικούς πόρους για τις επόμενες γενιές. Είναι απαραίτητη μια ολιστική προσέγγιση σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, εξειδίκευση του προσωπικού, βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, εφαρμογή καλών πρακτικών και συνεργασίας, ώστε να επιτευχθεί αυτή η πράσινη μετάβαση».
Πώς θα παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά
Σε αυτό το περιβάλλον, η Nespresso Ελλάς «ανέπτυξε και εφάρμοσε άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση αυτής της νέας πραγματικότητας λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη της τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες. Στο πλαίσιο των ανωτέρω συνθηκών, επιδιώκουμε αφενός να διατηρήσουμε σε χαμηλά επίπεδα τα κόστη μας προκειμένου να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στην αγορά και αφετέρου να μεγαλώσουμε τον κύκλο εργασιών μας βασιζόμενοι στο τρίπτυχο «καφές-μηχανές-υπηρεσίες» και την άψογη εξυπηρέτηση», τονίζεται επίσης.
Με σκοπό την εξασφάλιση της επιτυχίας της εταιρείας και στο μέλλον, η διοίκηση δεσμεύεται πως θα καταβληθούν προσπάθειες, όπως και στο παρελθόν, για την έρευνα νέων προϊόντων και υπηρεσιών «ώστε να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών μας».